  • Data: 2010-09-09 09:10:34
    Temat: Re: Przesiadka z Pentaxa na Nikona - jest sens?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-09 09:42:23 +0200, Tomasz Worek <t...@g...com> said:

    > Miałem natomiast okazję porównać działanie D40x (z kitem) i Pentaxa K-
    > m z Tamronem 28-75 w dość ciemnym pokoju i Nikon ZJADŁ Pentaxa na
    > śniadanie (jeśli chodzi o celność i szybkość). To chyba dość dobra
    > rekomendacja.

    Bo w kiepskich warunkach AFy Nikona sobie w ogóle radzą, podczas gdy
    innych firm często zwyczajnie wymiękają (hunting, poprawne złapania
    dopiero za którymś razem). Ale tak obiektywnie - wcale nie jest mega
    szybko, określiłbym to raczej jako "ostrość jest ustwiana
    zdecydowanie". Ale już ze śledzeniem w kiepskim świetle np. ruchliwego
    bobasa jest bardzo tak se. W dobrym świetle ze śledzeniem jest (jak na
    moje oczekiwania) - tylko znośnie. Ale tu też wpływ na efekty ma
    umiejętność używania AFa (staranne prowadzenie obiektu punktem
    (najlepiej centralnym), kilkukrotne podostrzanie w AFC itp).

    de Fresz