  • Data: 2010-09-08 19:18:38
    Temat: Re: Przesiadka z Pentaxa na Nikona - jest sens?
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a50e62b2-b58e-47e8-a193-b073e03b911c@k10g2000yq
    a.googlegroups.com...
    On 8 Wrz, 19:35, "JackDeJack" <J...@w...pl> wrote:
    >Liczę na to, że coś w stylu Nikona D5000 i szkło z HSM będą
    >szybsze (i pewniejsze - ostrość będzie ustawiona na obiekcie, a nie
    >3647763864 metrów za nim).

    Co do szybkości to możesz sie lekko zdziwić.
    Nie wiem skąd te mity o mitycznej szybkości AF Nikona - mnie on tam nie
    powala na kolana.

    Zadaj sobie pytanie jak często focisz te samoloty i jak często potrzebujesz
    tego szybkiego AF ?
    Robisz te fotki za kasę czy dla swojej rozywki ?
    Jak kilka fotek nie wyjdzie to masz myśli samobójcze ?

    JDJ