  • Data: 2010-09-09 07:07:45
    Temat: Re: Przesiadka z Pentaxa na Nikona - jest sens?
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.) szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    >Moje wymagania:
    >- ma?y, lekki korpus (ok. 500g)
    >- szybszy i pewniejszy autofocus przy fotografowaniu dynamicznych
    >obiektów (air show)
    >- szybszy i pewniejszy autofocus w kiepskim ?wietle
    >- minimum 5 klatek/s przy RAW
    >- u?ywalne ISO 1600
    >- nie potrzebuj? du?ej ilo?ci pokr?te? i przycisków na obudowie (K-x
    >ma jedno pokr?t?o i mi to wystarcza)
    >- nie potrzebuj? filmów
    >- nie potrzebuj? live view
    >- body nie musi by? uszczelnione, ale jako?? wykonania powinna by?
    >porównywalna z K-x.

> [...]

    Nie ma aparatu do wszystkiego a ten co masz
    naprawde wiele potrafi i jak policzysz sobie
    wydane pieniazki to naprawde wydales malo.

    Do dynamicznych zdjec wymagajacych szybkiego AF-a jak
    i szybkostrzelnosci i duzego bufora potrzeba Ci tak naprawde
    sprzetu z nieco innej polki za znacznie wieksze pieniadze
    oraz znacznie lepsze szklo.

    Nikon D300 bedzie dobry + jasny Nikkor 70-200/2.8 (VR)

    http://www.optyczne.pl/108.1-Test_obiektywu-Nikkor_A
    F-S_VR_70-200_mm_f_
    2.8G_IF-ED.html

    Cena korpusu : 4850,00
    Cena szkla : 7399,00
    12249,00 zl

    Pisze tutaj o dobrym rozwiazaniu a nie byle-jakim.

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke