    From: Wmak <9...@u...narkive.com>
    Subject: Re: Przepisowe podłączenie dzwonka 230V
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 22 Dec 2012 10:13:01 +0000

    >Post by DJ
    >pewnie jedna na całe mieszkanie. nadal duża?
    >wtedy zbyt mała, zrozumiałem że ten S B16 to zabezpieczenie
    >oświetlenia w mieszkaniu. Mogliby wprowadzić kabel 3 x 4mm
    >i dać B25 na korytarzu na całe mieszkanie.

    Zabezpieczenie przedlicznikowe w szafie jest B25A - co dalej opisałem wcześniej.
    Dzwonek zasilany z mojego prywatnego prądu, przewód z fazy obwodu oświetlenia przez
    dzwonek leci sobie wewnątrz prefabrykatu do podtynkowego włącznika i wraca do zera w
    mojej puszce..
    Wszystko schowane i trudnodostępne dla wandali.

    Całą instalację oświetlenia klatki schodowej przerabiają na natynkową w listwach PCV,
    na sufitach dali płaskie prostokątne oprawy z oszczędnymi świetlówkami "na bagnet".
    Ciekawe, jak długo wytrzymają.

    Jedna pozytywna zmiana - w szafach na każdym piętrze jest gniazdo wtykowe z
    "administracyjnym prądem".
    Ciekawe, czy kupią Pani Gospodynij jakiś odkurzacz, by nie musiała latać
    ze szczotką, wiadrami i mopem -- tego chyba nie doczekamy..
    --
    Wmak