  • Data: 2021-08-17 15:57:26
    Temat: Re: Przepadek samochodu.
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.08.2021 o 10:42, J.F pisze:

    > Jak sie ropa i tania energia skonczy .. czyli za 100 lat, a moze juz
    > tylko 50 :-)

    Ale koniami? :-)

    > Byc moze, tylko po co.
    > Co bys w PoRD zmienil lub skreslil?

    Rozpisałbym rondo. Wyp... definicję wyprzedzania i pewnie masę innych
    absurdalnych. Nie analizował, ale tak mi się kojarzy w przeszłych
    dyskusji. A tak ogólnie to ... całe prawo powinno być pisane przez
    zwykłych ludzi. Jak może być pisane przez posłów to tym bardziej przez
    kowalskiego. Kwestia tylko że idea jest taka by wszyscy zgodzili się a w
    dużej gromadzie ludzi to raczej nie ma sensu. Nawet na prawostronność
    ruchu pewnie jakaś mierzalna grupa nie zgodziłaby się gdyby mogła. Po
    prostu zero części wspólnej. A większościowo to nie wiem jak by to miało
    wyglądać. Dzisiaj jadę przez miasto dwupasmówką, po dwa pasy w każdą.
    Ale 50 jest. Kogoś tam wyprzedzam więc lewym. I widzę w lusterku jakiś
    kolorowy pojazd na prawym stylizowany na sportowy. Gość przyspiesza i
    dogania mnie, ale dojeżdżamy do skrzyżowania na którym skręca w prawo. I
    mi ryczy "na prawo, na prawo". Bym mu zjechał, ale skoro uparcie prawym
    jechał i początkowo wcale nie chciał wyprzedzać to nie było powodu. A
    jechaliśmy 80/50. To k.. ile ten zjeb chce przez miasto jechać. Nie
    wiem, może mu się wydaje, że Twizy tylko prawym pasem ma jeździć bo nie
    wygląda na sportowy. Co chwila takich spotykam. Wielce wyprzedzają,
    oczywiście regularnie wypada na przejściu. Mamy np 55/40. Ja tam za
    ograniczeniami nie jestem, ale tu nie ma żadnej racji. Te ograniczenia
    po to są by nie narażać pieszych. Inna sprawa ile razy poza miastem
    jakieś zwierzę się trafiło tuż obok drogi. To też nie bardzo ma sens
    wyższe ograniczenie. Finalnie ... 3 kolory trudności drogi bym
    wprowadził, o czym już wielokrotnie pisałem. Ale są tutaj pajace, które
    chcą wyższych mandatów. No to chyba za przekroczenia prędkości bo nic
    innego nie jest tak łatwe w egzekwowaniu.

    > Jest jeszcze takie male s-f - wynajdziemy antygrawitacje, bedziemy
    > latac.
    > Albo polozymy tory na drogach - i beda elektryczne pojazdy zasilane z
    > druta ...

    Tym bardziej warto dokonać jakiejś retrospektywy. Ja właściwie nie chcę,
    w ogóle nie wierzę w prawo, ale skoro padło że możnaby tak zrobić i coś
    by to wniosło to zasadniczo przychylam się.