  • 1. Data: 2014-05-01 12:30:38
    Temat: Przenoszenie numeru.
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Czy jest możliwe przeniesienie numeru do innego operatora w ofercie Na
    Kartę? Jeżeli tak, to jak wygląda procedura, czy to coś kosztuje i np.
    konieczne jest podawanie swoich personaliów, czy to można zrobić w
    salonie, itd? Myślę o przenosinach z Orange do Play.

  • 2. Data: 2014-05-01 13:00:57
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 12:30:38 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    > konieczne jest podawanie swoich personaliów, czy to można zrobić w
    > salonie, itd? Myślę o przenosinach z Orange do Play.

    tak. jest mozliwe. Musisz kartę na siebie zarejestrować czyli podać swoje
    dane. A potem juz jak kazde inne przenosiny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-05-01 13:13:34
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    masti wydumał(a) w news:ljt9h9$tko$2@dont-email.me :
    > tak. jest mozliwe. Musisz kartę na siebie zarejestrować czyli podać swoje
    > dane. A potem juz jak kazde inne przenosiny

    Się zawsze dziwię, ze ludziki nie rejestrują karty. W przypadku zagubienia
    lub kradzieży. Koniec jazdy :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 4. Data: 2014-05-01 13:17:30
    Od: W <w...@w...pl>

    MichaelData(R) wystukał, co następuje:

    > masti wydumał(a) w news:ljt9h9$tko$2@dont-email.me :
    >
    > Się zawsze dziwię, ze ludziki nie rejestrują karty. W przypadku
    > zagubienia lub kradzieży. Koniec jazdy :)

    Niekoniecznie. Wiele salonów umożliwia zarejestrowanie karty bez fizycznego
    posiadania jej / znajomości numeru karty sim - wystarczy podać szczegóły
    dotyczące korzystania (najczęściej wybierane numery, ostatnie dołądowanie,
    etc) i można zarejestrować (a nwet przerejestrować!) kartę - przerabiałem w
    orange i Play... wiec można zarejestrować po zgubieniu ;-)

  • 5. Data: 2014-05-01 13:29:05
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 01 May 2014 12:30:38 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    >konieczne jest podawanie swoich personaliów, czy to można zrobić w
    >salonie, itd? Myślę o przenosinach z Orange do Play.

    Dane musisz zarejestrować. Idziesz do salonu Orange, rejestrujesz swój
    numer na siebie, sprawdź żeby dane z dowodu się zgadzały z danymi
    rejestracyjnymi i potem udajesz się do play z dowodem i mówisz że
    chcesz nr przenieść. Dostajesz wypełniony wniosek z datą przeniesienia
    i kartę sim, o przeniesieniu na bierząco informują smsami. Jak
    nadjedzie dzień przeniesienia przekładasz kartę z play do telefonu i
    tyle.
    Ważne aby dane się zgadzały bo może Orange nie chcieć oddać numeru,
    wtedy nie dojdzie do skutku przeniesienie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-05-01 21:24:04
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-01 13:00, masti pisze:

    > tak. jest mozliwe. Musisz kartę na siebie zarejestrować czyli podać swoje
    > dane. A potem juz jak kazde inne przenosiny

    Czyli niech spadają na drzewo. Starter za 5 zł i sprawa załatwiona bez
    zbędnych ceregieli. A swoją drogą - dlaczego te kapitalistyczne świnie
    są takie pazerne są na dane osobowe obywatela/klienta? Po kiego diabła
    im moje dane skoro chodzi tylko o usługę Na Kartę?

  • 7. Data: 2014-05-01 21:25:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-01 13:29, dizel pisze:

> [...]
    > Ważne aby dane się zgadzały bo może Orange nie chcieć oddać numeru,
    > wtedy nie dojdzie do skutku przeniesienie.

    Dziękuje za informację, ale wobec powyższego chyba dam sobie z tym
    spokój - za dużo ceregieli.. Ale małe pytanko: co to znaczy
    "zarejestrować dane"? Swoją kartę (numer) mam już od kilkunastu lat, w
    między czasie była również używana w "ZetaFon", czyli pewnego rodzaju
    abonamencie. Tak że gdy wchodzę na swoje konto na Orange.pl to także są
    tam moje dane osobowe, czy to znaczy że karta/nr jest zarejestrowana/y?

  • 8. Data: 2014-05-01 22:42:16
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    W wydumał(a) w news:XnsA320872F58C65wuathome@at.home :
> [...]
    > ostatnie dołądowanie, etc) i można zarejestrować (a nwet
    > przerejestrować!) kartę - przerabiałem w orange i Play... wiec można

    Ciekawe jak zablokujesz taką kartę, kiedy "załadowałeś" swieżo na sporą
    kwotę i ktoś Ci zjumał telefon.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 9. Data: 2014-05-01 22:43:59
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Trybun wydumał(a) w news:53629f55$0$2153$65785112@news.neostrada.pl :
> [...]
    > takie pazerne są na dane osobowe obywatela/klienta? Po kiego diabła im
    > moje dane skoro chodzi tylko o usługę Na Kartę?

    Bo sobie np. ja mógłbym przenieść Twój numer do innej sieci?
    --
    Michael________(TM)

  • 10. Data: 2014-05-01 22:49:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 21:24:04 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    > są takie pazerne są na dane osobowe obywatela/klienta? Po kiego diabła
    > im moje dane skoro chodzi tylko o usługę Na Kartę?

    a jakbyś chciał ja przenieść? Nowy operator musi przekazać Twoje
    zgłoszenie staremu. A ten musi móc zweryfikować, że przenosisz swój numer
    a nie cudzy.