  • 91. Data: 2014-05-19 00:53:39
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gawfron" lkffh9$df4$...@n...news.atman.pl

    > Z heyah do mbank mobile, z mbank do virgin.
    > Oczywiście problemy z danymi były, bo w mbanku
    > burdel straszny, ale poprawki się załatwiło mailowo.

    > Oczywiście przed przeniesieniem z Heyah musiałem tam zarejestrować dane, ale to
    były skany na mailu iirc.

    U mnie 665363835 na razie:

    Plus/abonament-->Era/abonament-->mBank/prepaid-->Pla
    y/prepaid

    Za każdym razem bezproblemowo, ale:

    () Era wypowiedziała natychmiast, zamiast
    z zachowaniem okresu wypowiedzenia

    () ostatnim razem pół doby numer był offlajn

    () kurier z mBanku przyjechał pijany i nie
    tego dnia, którego miał przyjechać...

    Teraz czekam na opróżnienie ,,bufora'' (720
    groszy) i na sukces przenosin startera z mBanku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 92. Data: 2014-05-19 12:54:33
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-08 10:33, gawfron pisze:

> [...]
    > poprawki się załatwiło mailowo.
    >
    > Oczywiście przed przeniesieniem z Heyah musiałem tam zarejestrować

    Mnie nie urządza i taki sposób. Chciałbym to załatwić za jednym zamachem
    w salonie Play, i bez podawania danych osobowych.

  • 93. Data: 2014-05-19 12:55:07
    Temat: Re: Przenoszenie numeru [OT]
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-07 11:09, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    > nickiem ale co się dziwić osobom, które maja internet i nie umieją z
    > niego korzystać? Co mnie jednak zastanawia to fakt, że najczęsciej
    > ktos kto "brzydzi" sie bluzganiem, dorabia ideologię tylko po to aby
    > zatuszować swoją ubogość w logicznym mysleniu i braki z zakresu
    > inteligencji :) Trudno mi dalej coś opisywać bo nie jesteście
    > "targetem" który mógłby przyswoić większy zakres pojmowania co widać
    > nawet w tym wątku :)
    >
    > Przypomnę tylko, że w przypadku braków argumentow, robi sie wycieczki
    > interpersonalne ale robia to osoby o bardzo niskiej samoocenie,

    Skoro tak piszesz to nie mam najmniejszych podstaw aby nie wierzyć. A
    swoją drogą p. Godel jest jakby trochę przewrażliwiony na punkcie
    trollizmu.

  • 94. Data: 2014-05-19 12:55:27
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-07 10:49, MichaelData(R) pisze:
    > Trybun wydumał(a) w news:5369d5d9$0$2243$65785112@news.neostrada.pl :

    > Biedny człowieku. Masz tutaj napisane co trzeba zrobić aby
    > zarejestrowac numer
    > http://www.orange.pl/kid,4001125932,id,4000441835,ti
    tle,Rejestracja-w-ofercie-na-karte,article.html
> [...]
    > dlaczego sa takie procedury? To proste. Tylko osoba posiadająca te
    > dane (zarejestrowane) moze być włascicielem numeru a nie osoba, która
    > ZNA PIN/PUK/HASLO, czyli kazdy kto wejdzie w posiadanie tych danych.
    > Dlaczego tak? Ano dlatego ze podpisując umowę przeniesienia numeru,
    > trzeba zlozyć (trudne slowo) PODPIS pod swoimi danymi, zeby nie bylo
    > później watpliwości że ktos kogoś "wyrczył". Najbardziej ciekawe w tym
    > wszystkim jest to, że kompletnie nie zaznajomiłes się z regulaminem
    > Orange, nie dowiadywałes się u operatora i bzdurzysz na grupie

    Jak dla mnie odpada, nie zamierzam poruszać ziemi w podstawach po to aby
    przenieść nr do innej sieci.
    I tak nawiasem - skoro trudne słowo, to go nie używaj. Akurat w necie
    rzadko używanymi słowami/terminami nikomu nie zaimponujesz.

  • 95. Data: 2014-05-19 12:55:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-07 14:49, masti pisze:

    > i znowu nie masz pojęcia o czym piszesz.
    > <http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplac
    one-pre-paid/karty-z-
    > doladowaniem/karta-prepaid-z-doladowaniem.html>
    > "Karta z doładowaniem Premium to rodzaj elektronicznej portmonetki. Karta
    > jest na okaziciela, zatem przy jej nabyciu nie ma konieczności
    > podpisywania umowy z bankiem. Może być wielokrotnie doładowywana do
    > wysokości jej limitu. "
    >
    > jeszcze jakieś rewelacje?

    Naprawdę nie mam czasu na jakieś przekomarzania, prowadzące właściwie
    donikąd.
    .

  • 96. Data: 2014-05-19 12:56:25
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Uznałem błędnie, że po zgubieniu plastyku
    > trudnu wykazać swoje prawa do numeru telefonu.

    Przecież to i tak bzdura, nie jesteś w stanie ani ty ani nikt inny
    wskazać prawdziwego posiadacza takiej karty, skoro masz tylko jej jeden
    element. Podanie danych personalnych nic tu nie zmiana. Jedynie
    prawowity właściciel owej karty będzie wściekły że został okradziony a
    prawo nie jest po jego stronie, a złodziej śmieje mu się w nos i straszy
    sądem.

  • 97. Data: 2014-05-19 12:56:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5369d644$0$2243$6...@n...neostrada.pl

    > Krok po kroku można obejść wszystkie przeszkody.
    > Jedną z tych przeszkód są hasła słane za pomocą SMS.

    Bez znajomości hasła?

    Tak, chyba nie ma lepszego zabezpieczenia niż SMSowa weryfikacja
    transakcji, ale SMSy to tylko jeden z elementów zabezpieczeń, hasło i
    tak trzeba znać.

    > Ja nie trzymam.

    A gdy się zdarzy że potrzebny będzie ci kod PUK?

  • 98. Data: 2014-05-19 13:02:17
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Trybun wydumał(a) w news:5379e2e0$0$2237$65785112@news.neostrada.pl :
    > Mnie nie urządza i taki sposób. Chciałbym to załatwić za jednym zamachem w
    > salonie Play, i bez podawania danych osobowych.

    To wyslij kogos innego, niech poda swoje dane :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 99. Data: 2014-05-19 16:27:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MichaelDataR" 5379e4ba$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > To wyslij kogos innego, niech poda swoje dane :)

    Możesz mnie wysłać. ;) Ale zapłacisz mi za mój czas.
    (alby było jasne -- jestem bardzo tani) Co jednak
    wówczas, gdy popełnisz przestępstwo za pomocą tego
    numeru? Przykładowo -- zgwałcisz jakaś babcię w autobusie? ;)
    (pomysły na inne przestępstwa nie przybywają do mej głowy)

    BTW -- Play Fresh chyba nie istnieje a Urząd Skarbowy
    niekoniecznie wymaga NIPu na fakturze. (lepiej, gdy
    jest, ale jeśli nie ma, świat nie załamuje się
    i fakturę można wrzucić w koszty, ale trzeba coś
    tam jakoś uzupełnić/poprawić)

    Ostatecznie co to za działalność gospodarcza, która
    nie ma ani jednego numeru? :) (ja, jako pracownik
    biura mojej matki, nie odliczam swoich wydatków
    telefonicznych)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 100. Data: 2014-05-19 16:31:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5379e36a$0$2237$6...@n...neostrada.pl

    > Bez znajomości hasła?

    Hasło to inny krok.

    > A gdy się zdarzy że potrzebny będzie ci kod PUK?

    Do czego? Monstera trzeba tak często restartować,
    że wpisywanie PINu odpada.

    Dziewicza SIMka także poszła bez PINu. Na razie
    numer nie jest przeniesiony.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'