  • 1. Data: 2014-04-28 20:21:48
    Temat: Mozil
    Od: "vicent" <v...@p...com>

    Dopiero co reklamował Play, a teraz zachwala Tmobile, to męska komórkowa
    dziwka i latem przejdzie do Plusa?
    Dlaczego operatorzy nie polepszają usług i nie obniżają kosztów, zamiast
    podkupywać sobie jakichś pożałowania godych celebrytów?

  • 2. Data: 2014-04-28 20:26:17
    Temat: Re: Mozil
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Apr 2014 20:21:48 +0200 osobnik zwany vicent
    napisał:

    > Dopiero co reklamował Play, a teraz zachwala Tmobile, to męska komórkowa
    > dziwka i latem przejdzie do Plusa?

    a to aktor w reklamie ma się utożsamiać z produktem?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-04-28 20:31:26
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 28 Apr 2014 20:21:48 +0200, "vicent" <v...@p...com>
    wrote:

> [...]
    >Dlaczego operatorzy nie polepszają usług i nie obniżają kosztów, zamiast
    >podkupywać sobie jakichś pożałowania godych celebrytów?

    Prokop zrobił to samo, ale wg mnie to już problem play widocznie tak
    skonstruowali z nimi umowy że mogli iść do T i reklamować T.
    Zresztą kto wierzy w te reklamy że taki Mozil ma telefon w play na
    kartę:) Teraz w T to nie wiem jaką ofertę reklamuje.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-04-28 20:41:55
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-04-2014 20:21, vicent pisze:
> [...]
    > Dlaczego operatorzy nie polepszają usług i nie obniżają kosztów, zamiast
    > podkupywać sobie jakichś pożałowania godych celebrytów?

    a kto oglada i wierzy w reklamy?

  • 5. Data: 2014-04-28 21:29:02
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 28/04/14 20:26, masti wrote:
    > a to aktor w reklamie ma się utożsamiać z produktem?

    A nie pamiętasz Cugierkotki?

    Ta zmiana barw to ogólny strzał w kolano całej branży, no jeśli
    celebryta w roku X reklamuje produkt A jaki wspaniały ach och, a w roku
    X+0,5 bezpośrednią konkurencję ą ę obsługa klienta, to co sobie
    marketoidy nadzieją, że tłum przejdzie "za twarzą"? I nikt nie pomyśli
    "sprzedajna dziwka robi mnie w trąbę"?
    Czy wyobraża kto sobie, żeby Kondrat zaczął reklamować np. Millennium, a
    Chajzer proszek IXI?

    A sam spot też dla kretynów - duży tarmosi małego i to ma mnie
    przyciągnąć do Produktu? Że ja też pomęczę jakiegoś konusa bo to takie
    fajne jest? I windą jadą do sklepu, jadą i jadą, kto robi punkty
    sprzedaży masowej na dziesiątym piętrze wieżowca, chyba na pardą
    wieśniaków ma to działać oszałamiająco, bo na mnie nie.

    I w dodatku co 15 minut puszczają.

    --
    Alf/red/
    PS dopiero otworzyłem butelkę, nawet nie powąchałem...

  • 6. Data: 2014-04-28 21:52:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    nie jesteś widać targetem :)

  • 7. Data: 2014-04-28 22:21:25
    Od: "vicent" <v...@p...com>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > a kto oglada i wierzy w reklamy?

    Natknąć się na ten badziew nietrudno, nawet na mieście widziałem bilbord
    :(
    Wypada chociaż zachować resztki jakiejś przyzwoitości, to tak jakby
    Wojewódzki miał reklamować radio z ryjem.

  • 8. Data: 2014-04-29 08:09:35
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-28, o godz. 20:31:26
    dizel <x...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > Zresztą kto wierzy w te reklamy że taki Mozil ma telefon w play na
    > kartę:) Teraz w T to nie wiem jaką ofertę reklamuje.

    Nie wiem czy w Play ale miał na kartę przynajmniej jeden. Wraz z żoną
    prowadziliśmy knajpę obok hotelu w którym mieszkał. Normą była jego
    wizyta jeszcze przed otwarciem na wczesne śniadanko w kapciach i
    piżamie - bo hotel śniadania brał z cateringu i nie były zbyt smaczne.
    Parę razy przy mnie wklepywał kod z paragonu ze sklepu na rogu. Ale
    ogólnie to miał 2-3 telefony. ;-)

    Zdrówko

  • 9. Data: 2014-04-29 09:57:57
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-28 20:21, vicent wrote:
> [...]
    > Dlaczego operatorzy nie polepszają usług i nie obniżają kosztów, zamiast
    > podkupywać sobie jakichś pożałowania godych celebrytów?

    dla mnie to wyrzucanie kasy w bloto - a pewnie chodzi o podatki w tym
    wszystkim (odpisy). Wolalbym by reklama miala w sobie KONKRETY, czyli
    dlaczego mialbym wybrac ich siec a nie inna.
    Zaden aktor czy celebryta mnie do tego nie zmusi/przekona.

    Tak sie robi reklame - same konkrety:
    http://youtu.be/_joQEa-mB-w
    ;)

  • 10. Data: 2014-04-30 00:22:53
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 29 Apr 2014 09:57:57 +0200, AL napisał(a):

    > Tak sie robi reklame - same konkrety:
    > http://youtu.be/_joQEa-mB-w
    > ;)

    Faktycznie, bardzo fajna i pomysłowa reklama :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof