  • 1. Data: 2014-04-29 17:54:10
    Temat: Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    Witam.

    Nie mogę się zdecydować jaki wybrać sobie smartfon.
    Wymagania:
    - lekko topowy model :)
    - dual sim dla obu kart do rozmów (jeśli się da z active dusalsim)
    - rozmiar 4,3-5"
    - android
    - min 1GB ram
    - wykluczony procesor mediatek (mam awersję po tym jak widziałem w nim
    obsługę gps-a no i obsługuje chyba tylko pasive dualsim)

    Szukam po necie i w zasadzie nic ciekawego nie mogę znaleźć :(
    znalazłem np:
    - HTC Desire 700 dual sim - tutaj dualsim jest pasive :(
    - Motorola Moto G Dual SIM - tutaj też ten nieszczęsny dualsim :(
    - HTC One Dual Sim - gdyby nie (znów) pasive dual sim byłby chyba idealny

    Czy oprócz nich jest jeszcze coś ciekawego (bez chińczyków) ?

    Pozdrawiam,
    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 2. Data: 2014-04-29 19:35:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Spawdz cos o nazwie http://m.mall.pl/telefony-komorkowe/evolveo-xtraphon
    e-53-q4-16gb-3g-bialy

  • 3. Data: 2014-04-29 22:01:39
    Temat: Re: Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    On 2014-04-29 19:35, krzysztofsf wrote:
    > Spawdz cos o nazwie http://m.mall.pl/telefony-komorkowe/evolveo-xtraphon
    e-53-q4-16gb-3g-bialy

    eee to zwykła chińszczyzna na mediateku :( no i dualsim standby :(
    Na oko bardzo podobny do goclevera insigni 5x mojej żony :)

  • 4. Data: 2014-04-29 22:32:52
    Temat: Re: Re: Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >eee to zwykła chińszczyzna na mediateku :( no i dualsim standby :(
    a jaki dualsim chcesz? to juz nie te czasy ze 2 radia wrzucaja :( no
    chyba ze pojedyncze modele :((

    ehhh, pamietam mojego samsunga c jak pieknie obslugiwal 2 karty -
    informowal o 2gim polaczeniu...

  • 5. Data: 2014-04-29 23:42:27
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-04-2014 19:35, krzysztofsf pisze:
    > Spawdz cos o nazwie http://m.mall.pl/telefony-komorkowe/evolveo-xtraphon
    e-53-q4-16gb-3g-bialy

    moto g dual, albo poczekac na xperie m2 dual z lte, ktora ponoc weszla
    do sprzedazy w kwietniu. na dniach bede zamawial z .uk moto g dual.

  • 6. Data: 2014-04-30 00:36:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-29 23:42, K pisze:

    > moto g dual, albo poczekac na xperie m2 dual z lte, ktora ponoc weszla
    > do sprzedazy w kwietniu. na dniach bede zamawial z .uk moto g dual.

    Ciekawa jestem czy w Playu mają jakieś możliwe, niedrogie telefony z
    dualsim i HSPD, Gsm 1900 i G3. Wszystko co tam widziałam to drogie,
    większość to jakieś stare telefony....i ogromny abonament do tego.

    --
    animka

  • 7. Data: 2014-04-30 04:43:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 22:01:39 UTC+2 użytkownik Dylon napisał:

    > eee to zwykła chińszczyzna na mediateku :( no i dualsim standby :(

    no to....

    http://www.skapiec.pl/site/cat/200/filtr/_56751_5831
    1_0_0_0_0_0_0_0_0

  • 8. Data: 2014-04-30 12:33:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości
    >Ciekawa jestem czy w Playu mają jakieś możliwe, niedrogie telefony z
    >dualsim i HSPD, Gsm 1900 i G3.

    Operatorom na dualach absolutnie nie zalezy ...

    J.

  • 9. Data: 2014-04-30 12:43:24
    Od: User & <s...@m...mydevil.net>

    On 2014-04-30, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Operatorom na dualach absolutnie nie zalezy ...

    A co z Samsungiem? Ma przynajmniej pare w ofercie.
    Samsung Galaxy Grand, Galaxy Duos, jeszcze jakies

  • 10. Data: 2014-04-30 15:06:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2014-04-30, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A co z Samsungiem? Ma przynajmniej pare w ofercie.
    >Samsung Galaxy Grand, Galaxy Duos, jeszcze jakies

    A ktory z nich do dostania za zlotowke u operatora ?

    J.