  • 1. Data: 2014-04-30 14:17:03
    Temat: Tani telefon na osobisty hotspot
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    hej
    szukam telefonu, może być używany, na osobisty hotspot i do
    okazjonalnych rozmów. 99% użycia to będzie użyczanie połączenia
    komórkowego laptopwi.

    Nie szukam żadnych funkcji, może nie być aparatu, czytnika kart, nic
    innego - wystarczy, że da się wybrać numer i włączyć (i wyłączyć)
    "personal hotspot" - przez wifi, i z jakimś szyfrowaniem.

    Dodatkowo - nie chcę się tym telefonem "bawić" - idea jest taka, że
    kupuję, wkładam sima, daję osobie która ma używać, pokazuję co "kliknąć"
    i po 5 minutach temat załatwiony.

    Czego szukać? Jaki(e) model(e)?

    depesz

    --
    The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
    http://depesz.com/

  • 2. Data: 2014-04-30 14:42:19
    Temat: Re: Tani telefon na osobisty hotspot
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" napisał
    >Nie szukam żadnych funkcji, może nie być aparatu, czytnika kart, nic
    >innego - wystarczy, że da się wybrać numer i włączyć (i wyłączyć)
    >"personal hotspot" - przez wifi, i z jakimś szyfrowaniem.

    Androidy maja to chyba wszystkie z natury.

    J.

  • 3. Data: 2014-04-30 14:51:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Apr 2014 14:17:03 +0200 osobnik zwany hubert depesz
    lubaczewski napisał:

    > Czego szukać? Jaki(e) model(e)?

    najprostszego Androida. Ja uzywam HTC wildfire bo mały

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-04-30 15:39:39
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

> [...]

    > Dodatkowo - nie chcę się tym telefonem "bawić" - idea jest taka, że
    > kupuję, wkładam sima, daję osobie która ma używać, pokazuję co "kliknąć"

    Czegoś "bezsystemowego", co nie wymaga gigaherców do utrzymania samego
    siebie przy życiu i - co za tym idzie - nie musi wędrować co noc na smycz
    ładowarki.
    A w ogóle - musi to być telefon?

    JoteR

  • 5. Data: 2014-04-30 17:03:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-04-30 14:17, hubert depesz lubaczewski pisze:
> [...]
    >
    > Dodatkowo - nie chcę się tym telefonem "bawić" - idea jest taka, że
    > kupuję, wkładam sima, daję osobie która ma używać, pokazuję co "kliknąć"

    Nokia N95

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-04-30 20:58:06
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.04.2014 14:17, hubert depesz lubaczewski pisze:
> [...]
    > innego - wystarczy, że da się wybrać numer i włączyć (i wyłączyć)
    > "personal hotspot" - przez wifi, i z jakimś szyfrowaniem.

    opis pasuje do modemu zte mf60. z wyjątkiem "okazjonalnych rozmów"

    ToMasz

  • 7. Data: 2014-05-01 12:02:18
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2014-04-30, JoteR <u...@i...eu> wrote:
    > Czegoś "bezsystemowego", co nie wymaga gigaherców do utrzymania samego
    > siebie przy życiu i - co za tym idzie - nie musi wędrować co noc na smycz
    > ładowarki.
    > A w ogóle - musi to być telefon?

    tak, bo raz na jakiś czas będę chciał zadzwonić. pewnie z raz czy dwa na
    miesiąc.

    depesz

  • 8. Data: 2014-05-01 13:22:39
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-05-01 12:02, hubert depesz lubaczewski pisze:

    > tak, bo raz na jakiś czas będę chciał zadzwonić. pewnie z raz czy dwa na
    > miesiąc.

    Może coś z dualsimem? Będzie telefon i modem/router w jednym. Słabe
    Goclevery kosztują poniżej 300 zł.

    > depesz

    Jaki ten świat mały :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 9. Data: 2014-05-01 14:09:12
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2014-04-30, masti <g...@t...hell> wrote:
    > najprostszego Androida. Ja uzywam HTC wildfire bo mały

    Tu: http://www.ceneo.pl/7818011 piszą, że kosztuje od 350 pln. Liczyłem
    na coś tańszego.

    Czy np. "Samsung GALAXY Y GT-S5360" też wystarczy? 199pln wydaje się być
    rozsądniejsze...

    Czy w androidach "hotspot" jest w standardzie czy trzeba
    dokupić/ściągnąć jakąś apkę? Zdecydowanie wolę rozwiązanie "kupuję
    aparat i nic więcej nie muszę robić".

    depesz

  • 10. Data: 2014-05-01 14:10:50
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2014-05-01, ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:
    > Może coś z dualsimem? Będzie telefon i modem/router w jednym. Słabe
    > Goclevery kosztują poniżej 300 zł.

    Eeee. A czemu miałoby mieć sens mieć dwa simy? Nie pytam "agresywnie"
    - po prostu nie myślałem o dual simach, bo jakoś nigdy nie widziałem
    (dla mnie!) zastosowania.

    > Jaki ten świat mały :-)

    Hmm... nie kojarzę. Jedyny "alex" jaki znam używa zdecydowanie innej
    domeny.

    depesz