    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przenoszenie numeru.
    Date: Thu, 01 May 2014 13:29:05 +0200

    On Thu, 01 May 2014 12:30:38 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Czy jest możliwe przeniesienie numeru do innego operatora w ofercie Na
    >Kartę? Jeżeli tak, to jak wygląda procedura, czy to coś kosztuje i np.
    >konieczne jest podawanie swoich personaliów, czy to można zrobić w
    >salonie, itd? Myślę o przenosinach z Orange do Play.

    Dane musisz zarejestrować. Idziesz do salonu Orange, rejestrujesz swój
    numer na siebie, sprawdź żeby dane z dowodu się zgadzały z danymi
    rejestracyjnymi i potem udajesz się do play z dowodem i mówisz że
    chcesz nr przenieść. Dostajesz wypełniony wniosek z datą przeniesienia
    i kartę sim, o przeniesieniu na bierząco informują smsami. Jak
    nadjedzie dzień przeniesienia przekładasz kartę z play do telefonu i
    tyle.
    Ważne aby dane się zgadzały bo może Orange nie chcieć oddać numeru,
    wtedy nie dojdzie do skutku przeniesienie.