  • Data: 2014-05-02 13:35:03
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wydumał(a) w news:zzh0n3y7lxky.dlg@lepper.institute.com :
    > Nie zapomnij o odciskach wszystkich palców, zdjęciu tęczówki oka i
    > zaświadczeniu od 10 osób. I koniecznie obowiązkowe testy DNA

    Też nie o to chodzi. Swojego czasu było setki prób zamawiania usług tel ze
    strony zlosliwych sąsiadów, klientów itd, czyli najzwyklejsze próby
    przekretów, byle tylko narazić na koszty czy "zaszkodzić" komuś z jakiegos
    powodu. Wprowadzono mechanizmy weryfikacji i poważny procent "złosliwości"
    sie odsiał. Sam kilka razy uczestniczyłem w "odkręcaniu" takich numerów czy
    to u klientów czy znajomych. Cóż, jak są mozliwości to się z nich korzysta a
    "złosliwcy" skrupułów nie mają.

    --
    Michael________(TM)