  • Data: 2010-08-22 10:41:02
    Temat: Re: Przeniesienie prepaida
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:40:13 +0200, radiox napisał(a):

    > Ale widzę, że kolega Waldek Godel to lokalny troll bo znalazłem ok 3500
    > jego postów większość same głupoty I JUŻ NIE DYSKUTUJĘ.

    O.. brakło argumentów? Co ja wypisuję.. musiałyby kiedyś istnieć, zeby
    mogło braknąć

    > Jak kolega taki mądry to należało napisać tak:

    Należało najpierw przeczytać:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4826/4942412
    .pdf
    17. ,,Rejestracja Abonenta- dobrowolne podanie Operatorowi swoich danych
    przez Abonenta;

    4. Abonent ma możliwość rejestracji poprzez wypełnienie karty
    rejestracyjnej w celu otrzymywania, w określonych w Ustawie przypadkach,
    informacji i zawiadomień.

    I to tyle w temacie rejestracji karty w Orange na podstawie ich własnego
    regulaminu. Wysłanie karty z danymi, nikt nie wspomina o żadnych
    dokumentach.

    Karta rejestracyjna jeszcze niedawno była tutaj:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/1424/1459056
    .pdf
    jak znów pojawi, wystarczy wypełnić i wysłać..

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski