  • Data: 2010-05-28 00:31:56
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tom01 w <news:4bfeea15$0$19164$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Do czego się tu odnosić? Mam tłumaczyć z polskiego na nasz? Wniosek
    > ogólny sformułowany na samym początku jest jasny do bólu. "podczas
    > wystarczającej jasności bez innych dodatkowych czynników zakłócających
    > przejrzystość powietrza (mgła, zadymienie, kurz, deszcz, głęboki cień
    > itd.), włączanie dodatkowych źródeł światła w pojazdach mechanicznych
    > jest niewskazane. "

    Najpierw tniesz cytaty następnie piszesz, nie czytasz całości:

    Pytałem o definicje i statystyki czynników o których pan doktor pisał

    > Nie zarejestrowałem żadnych racjonalnych kontrargumentów.

    Wielu rzeczy nie rejestrujesz, a raczej wygląda, że nie chcesz zauważyć

    > O jakież o statystyki czynników
    > zakłócających dla Polski miałoby chodzić? Przecież nie chodzi o
    > udowadnianie że np 4 marca statystycznie jest mgła

    Nie. Chodzi o drogi, cienie, ilości dni słonecznych, itd...

    > tylko o banalny
    > fakt, że wymieniony któryś czynnik zakłócający widoczność *wymaga*
    > włączenia świateł, a jego brak *nie wymaga* a wręcz jak pisze profesor,

    Profesor idealista -- bo to, że /wymaga/ nie znaczy, że jest *stosowane* --
    wielokrotnie na tej grupie widać przykłady -- a jak jest w Austrii?.

    > Przytoczona opinia była jednym z elementów, które spowodowały w 2007
    > roku wycofanie rekomendacji Komisji Eurpejskiej do wprowadzania w
    > krajach członkowskich UE nakazu jazdy na światłach w dzień.

    I dobrze że się KE nie wtrąca do lokalnego folkloru -- tylko to znowu jest
    próba z twojej strony sprowadzenia dyskusji na nowe tory, pozostawiając
    wcześniej poruszone tematy bez odpowiedzi.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]