eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzekładniaRe: Przekładnia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!storethat.news.telefonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder4.news.
    weretis.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.hi
    ghwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Przekładnia
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <563a092f$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <563a0b4e$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1fihg$muu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <563b50ce$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    <563b5b01$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Thu, 5 Nov 2015 15:20:11 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <563b5b01$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 82
    Message-ID: <563b659c$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1446733212 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 650 213.92.229.127:50236
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 5029
    X-Received-Body-CRC: 3365633329
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571748
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-11-05 o 14:38, yabba pisze:
    > Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:563b50ce$0$22839$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2015-11-05 o 13:37, Pawel Muszynski pisze:
    >>> W dniu 2015-11-04 o 14:42, twistedme pisze:
    >>>> W dniu 2015-11-04 o 14:33, twistedme pisze:
    >>>>> Witam,
    >>>>>
    >>>>> tym razem już przekładnia bez znaku zapytania.
    >>>>>
    >>>>> Byłem u mechanika, zaproponował jakąś regenerowaną z Intercars za
    >>>>> 1200,
    >>>>> potem powiedział, że skoro na allegro są za 500-600, to może lepiej
    >>>>> taką, a na koniec stwierdził, że najlepiej kupić dobrą używkę...
    >>>>>
    >>>>> Ale kup tu dobrą...
    >>>>>
    >>>>> Czytałem poza tym, że to bardzo popularna usterka w Captivie, więc
    >>>>> sceptycznie podchodzę do używanej, zacząłem obdzwaniać oferty z
    >>>>> allegro
    >>>>> i się okazało jak zwykle, że oferty są, ale jak przychodzi co do
    >>>>> czego,
    >>>>> to schody. Nie podejmują się montażu (taki problem?) i tylko
    >>>>> regeneracja, bo nie mają na wymianę. Inni nie oddzwaniają... Klasyka.
    >>>>>
    >>>>> Polecicie jakąś firmę w której regenerowaliście? Myślę, że mechanik mi
    >>>>> na miejscu ogarnie montaż, ale wolałbym nie wysyłać do regeneracji,
    >>>>> żeby
    >>>>> się nie okazało, że nie będę miał auta przez miesiąc. A może
    >>>>> właśnie dać
    >>>>> swoją do regeneracji, niektórzy mówią, że bezpieczniej. Co radzicie?
    >>>>> Znowu inni mówią, że ta regeneracja to o kant D.
    >>>>>
    >>>>> W sumie jak tu patrzę, to może rzeczywiście...
    >>>>>
    >>>>> http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe
    /towary/24471/802010000/
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>
    >>>> eee, sorry, to nie ten link, tu też regenerowane. Nowa za 1900.
    >>>>
    >>>> http://www.iparts.pl/czesc/przekladnia-kierownicza-l
    izarte-01132600,opel,antara-od-2006-05,2-0-cdti-4x4-
    150km,84-5548-19495-100199-0-292-01132600.html
    >>>>
    >>>>
    >>>>
    >>> Jesteś pewien, że nowa?
    >>>
    >>> LIZARTE jest jedną z pierwszych firm specjalizujących się w regeneracji
    >>> części zamiennych do samochodów. Powstała w 1973 roku w Hiszpanii, a
    >>> obecnie swoje placówki posiada również we Francji, dystrybuując produkty
    >>> do wielu krajów na całym świecie. Działalność firmy to naprawa,
    >>> regeneracja i produkcja części zamiennych dostosowanych do wszystkich
    >>> marek i modeli samochodów. Na ofertę LIZARTE składa się ponad 4000
    >>> różnych komponentów do układów ...
    >>>
    >> No to już mamy wyjaśnione, bo znalazłem w międzyczasie jeszcze takie
    >> za 2700 i było napisane wyraźnie, że nowe. Czyli zarówno te z allegro
    >> za 450-1000 zł jak i te z linków za 1200-1900 są regenerowane.
    >>
    >> No więc w grę wchodzi właściwie tylko regenerowana od 450 do 2000.
    >> Skąd kurde taka rozbieżność w cenie??
    >
    >
    > Różnice w cenie mogą wynikać z zakresu regeneracji.
    > Na przykładzie tylnych zacisków hamulcowych, które dawałem do
    > regeneracji pół roku temu. Regeneracja może obejmować umycie Karcherem z
    > zewnątrz i wymianę zewnętrznej gumki, bez rozbierania zacisku. Może też
    > obejmować rozebranie zacisku na czynniki pierwsze, wypiaskowanie
    > obudowy, wymianę wszystkiego co da się wymienić: wszystkie uszczelki,
    > tuleja od mechanizmu hamulca ręcznego. W obu przypadkach zacisk z
    > zewnątrz wygląda podobnie, ale tylko w drugim przypadku działa jak
    > prosto z fabryki.
    >
    Nie no właśnie najciekawsze, że to co na filmie tyczy się ponoć też tych
    regeneracji za 500zł, czyli dokładne czyszczenie, wymiana simeringów,
    szlifowanie tego wałka i co tam jeszcze.

    Dzwoniłem jak na razie do 4 firm, 2 tych za 1000 i 2 za 500. Jedynie w
    jednej podali mi konkret, że mogą mi zregenerować moją, bo nie mają na
    wymianę, ale montażu się nie podejmą, więc gwarancja tylko na 12 mcy, a
    nie na 24. Z innych czekam na info, znając życie to się nie doczekam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: