-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer0
4.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <563a092f$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
<563a0b4e$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
<n1fihg$muu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<563b50ce$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Przekładnia
Date: Thu, 5 Nov 2015 14:38:13 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 151105-0, 05.11.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 72
Message-ID: <563b5b01$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1446730497 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22835 89.72.242.154:3608
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4502
X-Received-Body-CRC: 1057974491
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571745
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:563b50ce$0$22839$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2015-11-05 o 13:37, Pawel Muszynski pisze:
>> W dniu 2015-11-04 o 14:42, twistedme pisze:
>>> W dniu 2015-11-04 o 14:33, twistedme pisze:
>>>> Witam,
>>>>
>>>> tym razem już przekładnia bez znaku zapytania.
>>>>
>>>> Byłem u mechanika, zaproponował jakąś regenerowaną z Intercars za 1200,
>>>> potem powiedział, że skoro na allegro są za 500-600, to może lepiej
>>>> taką, a na koniec stwierdził, że najlepiej kupić dobrą używkę...
>>>>
>>>> Ale kup tu dobrą...
>>>>
>>>> Czytałem poza tym, że to bardzo popularna usterka w Captivie, więc
>>>> sceptycznie podchodzę do używanej, zacząłem obdzwaniać oferty z allegro
>>>> i się okazało jak zwykle, że oferty są, ale jak przychodzi co do czego,
>>>> to schody. Nie podejmują się montażu (taki problem?) i tylko
>>>> regeneracja, bo nie mają na wymianę. Inni nie oddzwaniają... Klasyka.
>>>>
>>>> Polecicie jakąś firmę w której regenerowaliście? Myślę, że mechanik mi
>>>> na miejscu ogarnie montaż, ale wolałbym nie wysyłać do regeneracji,
>>>> żeby
>>>> się nie okazało, że nie będę miał auta przez miesiąc. A może właśnie
>>>> dać
>>>> swoją do regeneracji, niektórzy mówią, że bezpieczniej. Co radzicie?
>>>> Znowu inni mówią, że ta regeneracja to o kant D.
>>>>
>>>> W sumie jak tu patrzę, to może rzeczywiście...
>>>>
>>>> http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe
/towary/24471/802010000/
>>>>
>>>>
>>>
>>> eee, sorry, to nie ten link, tu też regenerowane. Nowa za 1900.
>>>
>>> http://www.iparts.pl/czesc/przekladnia-kierownicza-l
izarte-01132600,opel,antara-od-2006-05,2-0-cdti-4x4-
150km,84-5548-19495-100199-0-292-01132600.html
>>>
>>>
>> Jesteś pewien, że nowa?
>>
>> LIZARTE jest jedną z pierwszych firm specjalizujących się w regeneracji
>> części zamiennych do samochodów. Powstała w 1973 roku w Hiszpanii, a
>> obecnie swoje placówki posiada również we Francji, dystrybuując produkty
>> do wielu krajów na całym świecie. Działalność firmy to naprawa,
>> regeneracja i produkcja części zamiennych dostosowanych do wszystkich
>> marek i modeli samochodów. Na ofertę LIZARTE składa się ponad 4000
>> różnych komponentów do układów ...
>>
> No to już mamy wyjaśnione, bo znalazłem w międzyczasie jeszcze takie za
> 2700 i było napisane wyraźnie, że nowe. Czyli zarówno te z allegro za
> 450-1000 zł jak i te z linków za 1200-1900 są regenerowane.
>
> No więc w grę wchodzi właściwie tylko regenerowana od 450 do 2000. Skąd
> kurde taka rozbieżność w cenie??
Różnice w cenie mogą wynikać z zakresu regeneracji.
Na przykładzie tylnych zacisków hamulcowych, które dawałem do regeneracji
pół roku temu. Regeneracja może obejmować umycie Karcherem z zewnątrz i
wymianę zewnętrznej gumki, bez rozbierania zacisku. Może też obejmować
rozebranie zacisku na czynniki pierwsze, wypiaskowanie obudowy, wymianę
wszystkiego co da się wymienić: wszystkie uszczelki, tuleja od mechanizmu
hamulca ręcznego. W obu przypadkach zacisk z zewnątrz wygląda podobnie, ale
tylko w drugim przypadku działa jak prosto z fabryki.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=