eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzekładniaRe: Przekładnia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer0
    4.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <563a092f$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <563a0b4e$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1fihg$muu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <563b50ce$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Przekładnia
    Date: Thu, 5 Nov 2015 14:38:13 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 151105-0, 05.11.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 72
    Message-ID: <563b5b01$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1446730497 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22835 89.72.242.154:3608
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4502
    X-Received-Body-CRC: 1057974491
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571745
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:563b50ce$0$22839$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2015-11-05 o 13:37, Pawel Muszynski pisze:
    >> W dniu 2015-11-04 o 14:42, twistedme pisze:
    >>> W dniu 2015-11-04 o 14:33, twistedme pisze:
    >>>> Witam,
    >>>>
    >>>> tym razem już przekładnia bez znaku zapytania.
    >>>>
    >>>> Byłem u mechanika, zaproponował jakąś regenerowaną z Intercars za 1200,
    >>>> potem powiedział, że skoro na allegro są za 500-600, to może lepiej
    >>>> taką, a na koniec stwierdził, że najlepiej kupić dobrą używkę...
    >>>>
    >>>> Ale kup tu dobrą...
    >>>>
    >>>> Czytałem poza tym, że to bardzo popularna usterka w Captivie, więc
    >>>> sceptycznie podchodzę do używanej, zacząłem obdzwaniać oferty z allegro
    >>>> i się okazało jak zwykle, że oferty są, ale jak przychodzi co do czego,
    >>>> to schody. Nie podejmują się montażu (taki problem?) i tylko
    >>>> regeneracja, bo nie mają na wymianę. Inni nie oddzwaniają... Klasyka.
    >>>>
    >>>> Polecicie jakąś firmę w której regenerowaliście? Myślę, że mechanik mi
    >>>> na miejscu ogarnie montaż, ale wolałbym nie wysyłać do regeneracji,
    >>>> żeby
    >>>> się nie okazało, że nie będę miał auta przez miesiąc. A może właśnie
    >>>> dać
    >>>> swoją do regeneracji, niektórzy mówią, że bezpieczniej. Co radzicie?
    >>>> Znowu inni mówią, że ta regeneracja to o kant D.
    >>>>
    >>>> W sumie jak tu patrzę, to może rzeczywiście...
    >>>>
    >>>> http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe
    /towary/24471/802010000/
    >>>>
    >>>>
    >>>
    >>> eee, sorry, to nie ten link, tu też regenerowane. Nowa za 1900.
    >>>
    >>> http://www.iparts.pl/czesc/przekladnia-kierownicza-l
    izarte-01132600,opel,antara-od-2006-05,2-0-cdti-4x4-
    150km,84-5548-19495-100199-0-292-01132600.html
    >>>
    >>>
    >> Jesteś pewien, że nowa?
    >>
    >> LIZARTE jest jedną z pierwszych firm specjalizujących się w regeneracji
    >> części zamiennych do samochodów. Powstała w 1973 roku w Hiszpanii, a
    >> obecnie swoje placówki posiada również we Francji, dystrybuując produkty
    >> do wielu krajów na całym świecie. Działalność firmy to naprawa,
    >> regeneracja i produkcja części zamiennych dostosowanych do wszystkich
    >> marek i modeli samochodów. Na ofertę LIZARTE składa się ponad 4000
    >> różnych komponentów do układów ...
    >>
    > No to już mamy wyjaśnione, bo znalazłem w międzyczasie jeszcze takie za
    > 2700 i było napisane wyraźnie, że nowe. Czyli zarówno te z allegro za
    > 450-1000 zł jak i te z linków za 1200-1900 są regenerowane.
    >
    > No więc w grę wchodzi właściwie tylko regenerowana od 450 do 2000. Skąd
    > kurde taka rozbieżność w cenie??


    Różnice w cenie mogą wynikać z zakresu regeneracji.
    Na przykładzie tylnych zacisków hamulcowych, które dawałem do regeneracji
    pół roku temu. Regeneracja może obejmować umycie Karcherem z zewnątrz i
    wymianę zewnętrznej gumki, bez rozbierania zacisku. Może też obejmować
    rozebranie zacisku na czynniki pierwsze, wypiaskowanie obudowy, wymianę
    wszystkiego co da się wymienić: wszystkie uszczelki, tuleja od mechanizmu
    hamulca ręcznego. W obu przypadkach zacisk z zewnątrz wygląda podobnie, ale
    tylko w drugim przypadku działa jak prosto z fabryki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: