  • Data: 2016-06-17 14:04:15
    Temat: Re: Przekaźnik półprzewodnikowy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Opowiadał mi gość o swojej kuzynce pracującej gdzieś w szpitalu. Był kiedyś
    > u niej, a tu jakaś siostra do niej woła z innego pokoju: Słuchaj pamiętasz
    > tę pacjentkę, co dwa lata temu to a tamto. Tak. Podaj mi jej PESEL. A ta od
    > razu z głowy rzuca PESEL. Gość się zdziwił. Wyjaśniła mu, że jakoś tak, ma,
    > że pamięta PESELe wszystkich pacjentów i wszyscy o tym wiedzą więc z tego
    > korzystają.

    Osoby z autyzmem czasem tak mają. Nie twierdzę, że to akurat ten przypadek,
    ale potrafia one znać na pamięć książkę telefoniczną. Rzeczy kompletnie
    abstrakcyjne, czyli właśnie numerki z niczym się nie kojarzące, wchodzą
    im do głowy najlepiej. Ci, co na konkursach recytują bezbłędnie z pamięci
    tysiące cyfr rozwinięcia liczby pi, też całkiem normalnej osobowości nie
    mają.

    > Dla mnie nie do wyobrażenia. Jak prowadziłem spływ szkoleniowy na Drawie
    > (30 uczestników), to 3 wieczory usilnie wkuwałem kto jak ma na imię i
    > zapamiętałem z połowę i tak już zostało.

    Słowa, teksty, fakty, nazwy, zdarzenia -- to ja zapamiętuję w dużych
    ilościach i pamiętam potem przez dziesiątki lat. Nie mam przy tym
    poczucia, że mi jakieś bajty ubywają z dostępnych niezaalokowanych
    zasobów pamięciowych. Ale nie cyferki (czy ja taki tam znowu normalny,
    to nie mnie osądzać).

    Jarek

    --
    Więc zaczął mu objaśniać ten łatwiejszy sposób, żeby numer lokomotywy 4268 nie
    wyleciał z pamięci. Gdy się od 8 odejmuje 2, zostaje 6. A więc już masz 68. Sześć