  • Data: 2016-06-17 12:47:14
    Temat: Re: Przekaźnik półprzewodnikowy
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnnm7f69.5sh.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nigdy nie miałem dobrej pamięci do liczb.

    Opowiadał mi gość o swojej kuzynce pracującej gdzieś w szpitalu. Był kiedyś
    u niej, a tu jakaś siostra do niej woła z innego pokoju: Słuchaj pamiętasz
    tę pacjentkę, co dwa lata temu to a tamto. Tak. Podaj mi jej PESEL. A ta od
    razu z głowy rzuca PESEL. Gość się zdziwił. Wyjaśniła mu, że jakoś tak, ma,
    że pamięta PESELe wszystkich pacjentów i wszyscy o tym wiedzą więc z tego
    korzystają.
    Dla mnie nie do wyobrażenia. Jak prowadziłem spływ szkoleniowy na Drawie (30
    uczestników), to 3 wieczory usilnie wkuwałem kto jak ma na imię i
    zapamiętałem z połowę i tak już zostało.

    > Jeśli potrzebna do tego była też szprycha rowerowa (którą bez trudu
    > można znaleźć w każdym domu), to był to nie Janusz Wojciechowski,
    > lecz Adam Słodowy.

    Szprychy nie było :)
    P.G.