  • Data: 2019-01-31 18:39:30
    Temat: Re: Przejście przez ulice
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2019 o 17:58, ToMasz pisze:

> [...]

    Zależy - według przepisów normalnie - wchodzisz tak, żeby dali radę
    zatrzymać i przechodzisz*)

    *) masz oczy w dupie, wchodząc na każdy następny zatrzymujesz się,
    wychylasz i patrzysz co najmniej 200 metró dalej. Pamiętaj, że wtargnąć
    można również schodząc z przejścia po przeciwnej stronie.

    > to akurat nie jest problemem. stajesz przy krawędzi jezdni, podnosisz
    > rękę i gapisz się na auta. pierwszy nie będący bucem zatrzymuje się i
    > umożliwia przejście. Tak się zachowują wszystkie dzieci w przedszkolu.

    Akurat znalezienie pierwszego nie buca jest proste. Krytyczne jest, żeby
    następny buc uważający że cmentarze są pełne tych mają pierwszeństwo nie
    wyprzedzał/omijał.

    Shrek