  • 21. Data: 2019-10-20 21:36:29
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie pierdol Szrek tylko dawaj paragrafy.

    Nie pierdole - zakład stoi czy wiesz, że ty pierdolisz?

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2019-10-20 21:49:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szantazujesz bo wydaje Ci sie ze masz racje. Udowodnij swoją rację przepisami a nie
    szantażem. Sady w Polsce nie mają najlepszej reputacji i orzekają czasami z czapy.
    Skazali siedemdziesiaciolatka za zjedzenie w sklepie cukierka a niedorozwinietego za
    kradzież roweru. W innej sprawie uznali że jeden z nich przez roztargnienie ukradl 50
    zlotych.

  • 23. Data: 2019-10-20 21:58:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Szantazujesz bo wydaje Ci sie ze masz racje. Udowodnij swoją rację przepisami a nie
    szantażem.

    Nikogo nie szantażuję. Proponuje ci żebyś sprawdził w praktyce ile warte
    jest twoje pierdolenie o tym że nie można się zatrzymywać przed pasami
    oraz że skoro pierdolnął, to znaczy że wtargnęli. Rura ci zmiękła
    koguciku? Dawaj jest pewna kasa do zrobienia - przecież masz rację...
    cziken z ciebie a nie kogucik.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2019-10-20 22:00:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-20 o 21:36, Shrek pisze:

    > Nie pierdole - zakład stoi czy wiesz, że ty pierdolisz?

    Jak się chcesz z nim zakładać, to niech wpłaci stawkę zakładu do
    depozytu notarialnego - bo Dziadek Kapelinder niewątpliwie kopnie w
    kalendarz, zanim wyrok się uprawomocni.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2019-10-20 22:08:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 22:00, Liwiusz pisze:

    > Jak się chcesz z nim zakładać, to niech wpłaci stawkę zakładu do
    > depozytu notarialnego - bo Dziadek Kapelinder niewątpliwie kopnie w
    > kalendarz, zanim wyrok się uprawomocni.

    A po co skoro się nie założy? Pierdoli od rzeczy i dobrze o tym wie, bo
    przecież nie można być aż takim kretynem i jednocześnie całkiem
    poprawnie pisać po polsku. No chyba że można...

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2019-10-20 22:09:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdarze się przeziebic na twoim pogrzebie.

  • 27. Data: 2019-10-20 22:14:36
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Powiem ci, że z mojego doświadczenia im bardziej luksusowa bryka tym
    > mniej "zapierdalam". Po prostu nie ma "funu" - czy jedziesz 50 czy 90
    > wrażenia z jazdy podobne. Niestety najwięcej adrenaliny i "przyjemności
    > z jazdy" jest w mocnych szrotach - wiem bo jestem byłym hondziarzem;)

    Coś w tym jest, ale z drugiej strony dostałem mandat za 80 w miejscu
    gdzie wolno było 50 (2 pasy, niezabudowany, ale roboty z ekranami
    spowodowały oznakowanie ograniczające, a że nikt niczego nie robił, to
    całe nasze stado jechało szybciej). Widziałem, że mnie mierzą, ale nie
    zwolniłem, bo byłem przekonany że jadę powoli - w granicach ograniczenia
    może +10.

    Jak jedziesz szybko, a później zwolnisz, to zatracasz poczucie prędkości
    w samochodzie o dużym komforcie jazdy. Dlatego czasami ustawiam sobie
    limit. Pomaga, ale upierdliwe jest, bo przecież nie jeździ się ciągle po
    mieście.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 28. Data: 2019-10-20 22:22:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 22:14, Irek.N. pisze:

> [...]
    > w samochodzie o dużym komforcie jazdy. Dlatego czasami ustawiam sobie
    > limit. Pomaga, ale upierdliwe jest, bo przecież nie jeździ się ciągle po

    Rysiek mi pika przy plus 20. Przy plus 30 zaczyna gadać, żeby zwolnić.
    Na moto jest czasem problem, bo mi muzę przerywa;)

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2019-10-20 22:37:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Glupiś Szrek. Krowa nie jestem i mogę zmienić zdanie. Ale daj podstawy oparte o
    obowiazujace prawo ze masz racje. Teoretycznie prawo stworzono po to żeby ulica nie
    wydawała i wykonywała wyroków. Polski model to sprawdzanie czy czyjeś zachowania były
    zgodne z obowiązującymi przepisami. Nie ma w nim miejsca na moralność ani dobre
    obyczaje ma również zapobiegać stronniczości czy nieuczciwosci sędziów. Zdarzenie
    miało bezpośredni związek z ruchem drogowym i w pierwszej kolejności sąd będzie w
    oparciu o prawo o ruchu drogowym sprawe rozpatrywał. Za dużo do rozpatrywania mial
    nie będzie bo to co tam się stało zostało opisane w kilku paragrafach.

  • 30. Data: 2019-10-20 22:49:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Glupiś Szrek. Krowa nie jestem i mogę zmienić zdanie.

    Już zmieniłeś? Łatwo poszło.

    Ale daj podstawy oparte o obowiazujace prawo ze masz racje.

    Dostałeś dziesiątki razy - zostanie uznanym winnym spowodowania wypadku
    w związku z art 26 PoRd "kierującemu pojazdem zabrania się omijania
    pojazdu, który jechał w tym samym kierunku, lecz zatrzymał się w celu
    ustąpienia pierwszeństwa pieszemu", oraz zapewne nie zachowania
    szczególnej ostrożności, nie zwolnienia do prękości zapewniającej
    bezpieczeństwo pieszym _wchodzącym_ na przejście, prawdopodobnie również
    z przekroczenia prędkości. I tyle.

    To jak zakładasz się czy "zmieniłeś zdanie"?

    > Teoretycznie prawo stworzono po to żeby ulica nie wydawała i wykonywała wyroków.

    Ciekawe stwierdzenie z klawiatury kogoś kto wydał wyrok że winny jest
    pieszy albo kierowca który się zatrzymał.

    > Zdarzenie miało bezpośredni związek z ruchem drogowym i w pierwszej kolejności sąd
    będzie w oparciu o prawo o ruchu drogowym sprawe rozpatrywał.

    I dlatego koleś zostanie uznanym winnym z paragrafów jak ci wymieniłem.

    > Za dużo do rozpatrywania mial nie będzie bo to co tam się stało zostało opisane w
    kilku paragrafach.

    Dokładnie - to jak zakładasz się czy jesteś cziken a nie kogut? A może
    zmieniłeś zdanie i doszedłeś do wniosku, że jednak winny był kierownik bmw?

    --
    Shrek