  • 11. Data: 2019-10-20 20:03:39
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie piszę że zgadzam się z Zenkiem.

    To nie pisz.

    > Ale gdyby kierowca w aucie nie
    > zatrzymał się żeby "umożliwić przejście pieszym", to najprawdopodobniej
    > wszyscy by żyli.

    A jakby były światła i mieli zielone, to pisałbyś, że gdyby nie zielone
    światło to by żyli? Czy my kurwa w jakiejś dziczy żyjemy? Jest kurwa
    bezwzględny zakaz omijania pojazdów, które zatrzymały się przepuścić
    pieszego na przejściu i nie ma tu żadnej dyskusji. Relatywizowanie winy
    to tak jakby się czepiać kierowcy osobówki, że go tir zdmuchnął, bo
    "pierszeńtwo pierszeństwem a fizyka fizykom" (nie poprawiać).

    Podtrzymuje zakład - każdy kto chce się założyć, że winnym zostanie
    tylko i wyłacznie kierownik BMW wpisywać się - jest okazja, żeby pokazać
    jak mocne są wasze argumenty.

    > Zastanówcie się. Jeżeli prośby i groźby do tej pory nie
    > działają, to może podejście do problemu jest złe? Ustanowienie grzywny
    > 100 tys zł albo odebranie dożywotnio prawa jazdy za taki występek,
    > najprawdopodobniej nie zmieniłoby za wiele - moim zdaniem.

    A to dlatego, że nie wysokość a nieuchronność kary się liczy. Poustawiać
    przed przejściami kamery z analityką obrazu (te z monitoringu miejskiego
    pewnie mają wbudowaną, a jak nie to powymieniać/zupgrejtować licencję) i
    karać jebać nie wyróżniać. Po pierwszym jak się nie zastanowi, to dp
    drugim z prawka wyskoczy bo do oczka sobie dobierze z czego innego.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-10-20 20:11:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 20:02, Irokez pisze:

    > Bardzo Mordercze Wozy to są...

    Czasami mam wrażenie, że jakby podnieść limit do promila i wywalić
    wszystkie bmki i ałdi starsze niż 10 lat to byłoby bezpieczniej:(

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-10-20 20:18:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2019 19:52:26 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

> [...]
    > 100 tys zł albo odebranie dożywotnio prawa jazdy za taki występek,
    > najprawdopodobniej nie zmieniłoby za wiele - moim zdaniem.

    Kara juz jest i to nie taka znow mala - tylko musieliby policjanci d*
    ruszyc i stanac gdzies przy przejsciu. I moze nawet wystarczylo by
    pouczenie za pierwszym razem ... choc ten pierwszy raz to z 10 lat
    temu.
    Ale oni wola z suszarka lub alkomatem.

    Choc czasem cos robia ... ale raz na rok :-(

    J.

  • 14. Data: 2019-10-20 20:26:24
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Podtrzymuje zakład - każdy kto chce się założyć, że winnym zostanie
    > tylko i wyłacznie kierownik BMW wpisywać się

    Ja się wpisuję - winnym zostanie, ale nie wiadomo czego, więc szykuj
    chłopaku tysiaka w euro

    > jest okazja, żeby pokazać jak mocne są wasze argumenty.

    Wij się teraz [1] ;P

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2019-10-20 20:38:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 20:26, 'TomN' pisze:

    > Ja się wpisuję - winnym zostanie, ale nie wiadomo czego, więc szykuj
    > chłopaku tysiaka w euro

    A co za róznica czego - zostanie jedynym winnym. Jeśli nie masz u mnie
    tysiaka - jak tak ja u ciebe. BTW - masz mnie w pląkownicy;)

    > Wij się teraz [1] ;P

    A co tu się wić - napisałem - Jedynym winnym zostanie kierowca BMW -
    jeśli tak to wisisz mi 1k eurasków. Jeśli zostanie uniewinniony lub
    uznany za współwinnego ja ty. Stoi?

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2019-10-20 20:56:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-10-20 o 20:11, Shrek pisze:

    > Czasami mam wrażenie, że jakby podnieść limit do promila i wywalić
    > wszystkie bmki i ałdi starsze niż 10 lat to byłoby bezpieczniej:(
    I niestety to jest prawda, wbrew pozorom pijani (ale ich nie bronię)
    popełniają mniej wypadków niż trzeźwi, a najwięcej to zapierdalacze
    szczególnie w wypasionych brykach wyznawcy jeżdżę "szybko i bezpiecznie".

    --
    Janusz

  • 17. Data: 2019-10-20 21:22:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 20:56, Janusz pisze:

    > I niestety to jest prawda, wbrew pozorom pijani (ale ich nie bronię)
    > popełniają mniej wypadków niż trzeźwi, a najwięcej to zapierdalacze
    > szczególnie w wypasionych brykach wyznawcy jeżdżę "szybko i bezpiecznie".

    To akurat szrot był.

    Powiem ci, że z mojego doświadczenia im bardziej luksusowa bryka tym
    mniej "zapierdalam". Po prostu nie ma "funu" - czy jedziesz 50 czy 90
    wrażenia z jazdy podobne. Niestety najwięcej adrenaliny i "przyjemności
    z jazdy" jest w mocnych szrotach - wiem bo jestem byłym hondziarzem;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2019-10-20 21:26:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli sytuacja wyglądała tak że jeden się zatrzymał zeby przepuscic pieszych
    stojących na chodniku to jest on winny śmierci tego co go zabił inny kierowca. Jesli
    jednak sytuacja wyglądała tak że piesi weszli na jezdnie i zmusili kierowcę do
    hamowania to oni są winni zaistniałej sytuacji. Przepis odnośnie zatrzymywania się
    przed przejsciem jest jasny i powinien być zrozumiały dla wszystkich Artykul 49.
    Paragraf 1 punkt 2. Nie ma żadnych wyłączeń od tego przepisu. Czego nie wolno
    pieszemu jest w Artykule 14. Paragraf 1 punkt a i b W Polsce sady orzekają w oparciu
    o zgodność lub niezgodność zdarzeń z obowiązującym prawem. Jesli ktos ma coś do
    powiedzenia to niech to robi w oparciu a obowiązujące prawo albo wypierdala na
    bambus.

  • 19. Data: 2019-10-20 21:30:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jesli ktos ma coś do powiedzenia to niech to robi w oparciu a obowiązujące prawo
    albo wypierdala na bambus.

    Zakładasz się kmiocie, że w oparciu o obowiązujące prawo winnym zostanie
    uznany kierowca BMW a nie kierowca który się zatrzymał albo którykolwiek
    z potraconych pieszych?

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2019-10-20 21:34:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie pierdol Szrek tylko dawaj paragrafy.