  • Data: 2019-10-21 13:09:57
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6af39fe3-abe8-4bb6-a9bf-fc3028f8e22a@go
    oglegroups.com...
    >--Niedalej jak wczoraj sytuacja, ograniczenie do 60, jadę 80 bo mnie
    >pogania
    ten z tyłu, przede mną na prawym pasie autobus

    >heh ciekawe zjawisko :-) tesciu (blisko 70-tki) tez tak ma ale poza
    >wyjatkami nie bylem w stanie zaobserwowac tego zjawiska wsrod innych
    >znajomych,
    >jade tyle ile na znaku +10 i zadna sila nie zmusi mnie aby to zmienic
    >:-)
    >glupkow ktorych czepiaja sie zderzaka wykanczam tempomatem pykajac -1
    >co chwile a matolkow co migaja swiatlami racze obficie plynem z
    >spryskiwaczy :-)
    >chcesz jechac szybciej to wyprzedzaj a jak nie mozesz to juz twoje
    >zmartwienie mi to zwisa ...

    Taa ... kiedys chcialem zobaczyc ile zajmie przejazd przepisowy.
    Po pierwszym kawalku w wiosce stwierdzilem, ze tak sie nie da - trzeba
    +10.
    Po drugim - ze za bardzo ruch blokuje, podniesmy do tylu co inni.
    Po trzeciej wiosce mi przeszlo.

    Na usprawiedliwienie mam, ze tam gesto 40 stalo ...

    J.