    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przegląd techniczny - brak miejsca - karteczka i.......
    Date: Tue, 08 Feb 2011 18:27:56 +0100

    On Tue, 08 Feb 2011 18:13:47 +0100, Filip KK wrote:

    >Na chuj Ci druki jakieś człowieku. Mało drzew się marnuje na papierkowe
    >sprawy?? Skoro policja sprawdza podczas kontroli przeglądy rejestracyjne
    >i ubezpieczenia, to wyposażyć ich w dodatkowy soft i możliwość
    >sprawdzania tego w systemie na podstawie nr rejestracyjnych.
    >Wstawianie pieczątek i bazgranie po dokumencie, czyli robienie gówna z
    >dowodu rejestracyjnego pojazdu jest tylko wymysłem komunistycznym.

    A po co marnowac jakis policjantow - kamerka na drodze, pisemko
    "Szanowny obywatelu, w dniu xxxx jechal pan droga bez waznych badan
    i/lub ubezpieczenia. Grzewne w wysokosci ... nalezy wplacic na konto
    ..." moze sie drukowac automatycznie.

    Na razie firma Neurosoft juz pracuje nad kolejna generacja bramek i
    strasza pomiarami predkosci sredniej. Czas na zdecydowana wojne
    elektrniczna :-)

    J.