  • 61. Data: 2010-02-12 11:27:41
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Filip KK n...@n...pl ...

    > Właśnie to mam na myśli co napisałeś...
    >
    > Tylko, że ja nie wyprzedzam wszystkich na złamanie karku bo jest jest
    > bez sensu, może to się źle skończyć, czekam cierpliwie aż wszyscy się
    > dotoczą...

    cos konkretnego masz na mysli mowiac o wyprzedzaniu na złamanie karku?

  • 62. Data: 2010-02-12 11:44:40
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    > Efekt ten obserwuję jadąc z gór - jadę 100 km/h na białym - słyszę, że
    > jestem debilem ....
    > A w drewnianym kościele ... jak wsiadam do auta to biorę na siebie to, że
    > mogę nie dojechać - błąd popełni albo "przeciwnik" albo ja ...

    widzę że mamy podobne podejście.
    Lubię poślizgać sięna placu czy pustej drodze, A6 suchą autostradą pojadę
    ponad 180km/h i uważam tą prędkość za bezpieczną, w golfie III to max
    140km/h (za to na śniegu golfem w zakręt wjeżdzam 60-70km/h a audi 40km/h -
    bo w golfie mam dobre (w sensie nowości i marki) zimówki a w audi bardzo
    słabe...
    Wiem że mogę popełnić błąd i wiem że przy wyższej prędkości ten błąd może
    więcej kosztować, wiem też że tir z naprzeciwka może we mnie wjechać
    (ostatnio mogłem się tylko modlić, ja na zakręcie a zaraz za nim 2 mijające
    się tiry i jeden musiał zjechać łapiąc pobocze- jak by go wyniosło to ani
    FWD, ani RWD, ani nawet AWD by mi nie pomogło, no może hummer dałby radę bo
    nie wbił by się w wielkie zaspy na poboczu tylko przejechał uciekając przed
    tirem w poślizgu. Na szczęście tamten wyszedł i tylko wiązanka na cb
    poszła...)
    pomijając fakt nieuniknionej śmierci z przyczyn od ciebie niezależnych jadąc
    z głową przeżyjesz- ale z głową nie znaczy 30km/h, a tyle na ile pozwala
    dany samochód, opony, zawieszenie i własne możliwości...
    Co do napędu: wolę RWD choć niestety jeżdze FWD, mam jednak nadzieję że to
    się zmieni ;)

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"

  • 63. Data: 2010-02-12 12:05:12
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 11:27, Budzik pisze:

    > cos konkretnego masz na mysli mowiac o wyprzedzaniu na złamanie karku?

    Tak, wyprzedzenie kogoś za wszelką cenę, bo... Bo ten przede mną jedzie
    wolniej, niż ja bym mógł.

  • 65. Data: 2010-02-12 12:25:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 22:40:23 +0100, Filip KK wrote:

    >Nie widzę najmniejszych powodów by jechać 30 km/h na 3cm śniegu, pod
    >którym jest asfalt, nie lód.

    A masz to zagwarantowane na pismie ze dalej tez tak bedzie ? :-)

    J.

  • 66. Data: 2010-02-12 12:25:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 22:38:29 +0100, Filip KK wrote:
    >Polecam wszystkim filmik, co potrafi BMW 530xd na 30 cm śniegu:
    >http://www.youtube.com/watch?v=YXVcZUODeMQ

    A ja polecam jego koncowke. Pan kierowca zjechal w bezpiecznego placu
    na droge i widac z jaka predkoscia sie porusza, pomimo swojego xd.

    J.

  • 64. Data: 2010-02-12 12:25:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 00:59:32 +0100, Rafał "SP" Gil wrote:

    >Jarku - brutalnie (poza ekstremami) - nie uważasz, że
    >wylądowanie w rowie jest wręcz mądre ???
    >Wydłubywanie auta przez 4 - 8 h w trasie po "głupim" manewrze
    >imho "umądrza drivera" ...
    >Kur*a .. starzeję się ... ;/

    Tak, w zasadzie sie zgodze - jak sie nie wywrocisz, to sie nie
    nauczysz.

    Kolega Filip chyba sie jeszcze nie nauczyl :-)

    J.

  • 67. Data: 2010-02-12 12:26:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Filip KK pisze:

    > Naprawdę nikt nie zrozumiał co oznacza słowo taranować? ;D Bo jeżdżeniem

    Na pewno ty nie zrozumiałeś.

    Taranować - używać taranu, czyli solidnej masy rozpędoznej do znacznej
    szybkości do rozwalania przeszkody.

    > tego się nie da nazwać. 30 km/h i walka ze śniegiem, jakby było go co
    > najmniej pół metra.. Szkoda, że na lewym pasie.. Bo cały czas do tego
    > dążę...

    Dziś widziałem takiego tylnonapędowego szybkiego billa w wypasionym
    audi. Na trywialnym zakręcie władował się w drzewo, cymbał jeden.

  • 68. Data: 2010-02-12 12:28:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Filip KK pisze:

    > sznurku... Niestety w beemach już nie jest tak doskonały napę na cztery
    > łapy, ale też można poganiać z każdą prędkością w zakrętach...

    ROTFL

    Żal mi drzew, bo na pewno nie żal mi ludzi tak bezmyślnych.

  • 69. Data: 2010-02-12 12:33:47
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 12:28, Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL
    >
    > Żal mi drzew, bo na pewno nie żal mi ludzi tak bezmyślnych.

    Żal mi takich ludzi jak Ty, którzy nie maja pojęcia co to napęd na
    cztery łapy...
    Ostatnio w trasie (pełno śniegu na jezdni, mały ruch) wyprzedził mnie
    jakiś kretyn. Czemu kretyn? Bo nie wiedziałem czy jedzie. Ale zbliżał
    się do mnie z większą prędkością niż ja leciałem, a leciałem na
    pograniczu przyczepności. Leciał lewym pasem, jak mnie wyprzedził, to
    dopiero zauważyłem, że to było BMW 330xd i mimo iż mam dobre nowe opony,
    nie dałbym mu rady podtrzymać towarzystwa, bo on sprawniej, pewniej się
    poruszał do przodu. Tego nie zrozumiesz, dopóki nie przekonasz się na
    własnej skórze, że napęd na dwie osie jest idealny na warunki zimowe.

  • 70. Data: 2010-02-12 12:34:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Filip KK pisze:

    > Nie widzę najmniejszych powodów by jechać 30 km/h na 3cm śniegu, pod
    > którym jest asfalt, nie lód.

    Sęk w tym, że w każdej chwili może się okazać, że pod spodem jest coś
    innego, niż się takiemu szybkiemu billowi wydawało.