  • 71. Data: 2010-02-12 12:35:49
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MadMan pisze:

    > Ja np. też nie widzę. Pipy drogowe widzą, i raczej nie ma to większego
    > związku z tym na co dany pojazd ma napęd.

    A'propos widzenia: jak widzisz, co jest pod śniegiem?

  • 72. Data: 2010-02-12 12:36:26
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 12:25, J.F. pisze:

    > A masz to zagwarantowane na pismie ze dalej tez tak bedzie ? :-)

    500 metrów dalej? Warunki w centrum miasta są praktycznie wszędzie
    jednakowe...
    Można jechać szybciej, trzymając bezpieczną odległość.

  • 73. Data: 2010-02-12 12:38:58
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    wiadomości news:4b753acd@news.home.net.pl...
    > Na pewno ty nie zrozumiałeś.
    > Taranować - używać taranu, czyli solidnej masy rozpędoznej do znacznej
    > szybkości do rozwalania przeszkody.
    > Dziś widziałem takiego tylnonapędowego szybkiego billa w wypasionym
    > audi. Na trywialnym zakręcie władował się w drzewo, cymbał jeden.

    Hmm od kiedy w audi byl montowany tylko strict RWD? Nie przypominam sobie...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 74. Data: 2010-02-12 12:40:06
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 12:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Sęk w tym, że w każdej chwili może się okazać, że pod spodem jest coś
    > innego, niż się takiemu szybkiemu billowi wydawało.

    Wtedy (trzymając bezpieczną odległość) masz czas na skorygowanie toru
    jazdy. Wystarczy wjechać na breję/śnieg, by skutecznie wyhamować, nie
    trzeba jechać idealnie po "suchym" torze jazdy.

    Muszę jeszcze jedną zależność sprawdzić, którym autem się skuteczniej
    hamuje. Z przednim napędem, czy tylnym.

  • 75. Data: 2010-02-12 12:43:12
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 12:35, Andrzej Lawa pisze:

    > A'propos widzenia: jak widzisz, co jest pod śniegiem?

    Wystarczy raptownie zahamować. Ja to robię zawsze, dzięki temu wiem jaka
    jest nawierzchnia i jakie są możliwości wyhamowania w razie
    ewentualności. Na tej podstawie dobieram prędkość poruszania się po
    drodze. Jeśli jest bardzo ślisko, że praktycznie nie ma w ogóle
    hamowania, jadę dużo wolniej. Swoją drogą, mało kto sprawdza nawierzchnię...

  • 76. Data: 2010-02-12 12:47:39
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 12:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Dziś widziałem takiego tylnonapędowego szybkiego billa w wypasionym
    > audi. Na trywialnym zakręcie władował się w drzewo, cymbał jeden.

    Idź teraz poczytaj trochę książek nt motoryzacji, bo z słownik języka
    polskiego opanowałeś już do perfekcji. :)

    --
    Cytat Andrzeja L: "Dziś widziałem takiego tylnonapędowego szybkiego

  • 77. Data: 2010-02-12 13:07:17
    Temat: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Ten filmik dedykuję wszystkim tym, którzy uważają że przedni napęd jest
    lepszy od tylnego:
    http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I&feature=r
    elated

    I mity nt. dociskania przedniej osi silnikiem możecie wsadzić między
    książki.

  • 78. Data: 2010-02-12 13:19:27
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    elated
    > I mity nt. dociskania przedniej osi silnikiem możecie wsadzić między

    Ale jak radzi sobie FWD na śniegu to w tym filmiku nie pokazali, w zasadzie
    to niewiele w tym filmiku pokazali w związku z powyższą dyskusją czyli RWD
    vs FWD na ŚNIEGU.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 79. Data: 2010-02-12 13:25:59
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 13:19, Lewis pisze:

    > Ale jak radzi sobie FWD na śniegu to w tym filmiku nie pokazali, w
    > zasadzie to niewiele w tym filmiku pokazali w związku z powyższą
    > dyskusją czyli RWD vs FWD na ŚNIEGU.

    A co mają pokazywać? Stojące audi? <lol>

  • 80. Data: 2010-02-12 13:32:37
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > A co mają pokazywać? Stojące audi? <lol>

    Wiesz film ewidentnie robiony przez koncern BMW, cholernie stronniczy.
    Najlepszym przykładem filmiku byłoby postawienie 2 aut o mocy przykładowo
    120KM na identycznych oponach jednego FWD drugiego RWD i nakręcenie filmiku
    jak radzą sobie w danej sytuacji w śniegu. Nie chcę sie wypowiadać na temat
    wyższości jednego nad drugim napędem bo zimą jeździłem tylko i wyłacznie FWD
    i obecnie od dwóch lat AWD ale jak popatrzę co wyprawiają ludzie na
    parkinach nowymi BMW to sie tylko radośnie uśmiecham w duszy podchodzę do
    swojego starego ałdi odpalam czekam aż się nagrzeje w międzyczasie skrobie
    szyby wsiadam i bez jakichkolwiek problemów opuszczam miejsce parkingowe, na
    którym nikt nie mógł zaparkować bo było za dużo śniegu ;)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)