  • 21. Data: 2010-02-11 21:34:20
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hl1pfd$bco$7@news.task.gda.pl...
    > Wow! Skąd jesteś? Chcesz się pościgać z passatem B4 quattro? (dwie szpery
    > 100%, z przeniesieniem mocy 50% na tył) ? :)

    Hmm nie chce nic mówić ale folksfagen to miał syncro :P
    Nie, nie chcę. Wolę sobie pewnie spokojnie jeździć po mojej wiosce i się z
    żadnymi narwańcami nie ścigać :P

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 22. Data: 2010-02-11 21:38:16
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 21:34, Lewis pisze:

    > Hmm nie chce nic mówić ale folksfagen to miał syncro :P

    W b4 montowali cały napęd z audi quattro.

    > Nie, nie chcę. Wolę sobie pewnie spokojnie jeździć po mojej wiosce i się
    > z żadnymi narwańcami nie ścigać :P

    Szkoda, bo wysoka jest stawka za wygraną :)
    Oczywiście nie dopuszczalne są kolce w wyścigu (oes).

    Chłopaki, kiedy organizujemy jakiś mały oesik na zaspie?
    Jeszcze parę lat temu robiliśmy zawody :) A teraz co?! 22 albo 24 auta
    chyba wtedy były o ile dobrze pamiętam... Fiat Panda 1 miejsce.. :)
    Subaru 4x4 220ps chyba 20 miejsce :D

  • 23. Data: 2010-02-11 21:40:58
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > Jeszcze parę lat temu robiliśmy zawody :) A teraz co?! 22 albo 24 auta
    > chyba wtedy były o ile dobrze pamiętam... Fiat Panda 1 miejsce.. :) Subaru

    Hmm no nie wiem nie wiem :P A co do wygrania? :)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 24. Data: 2010-02-11 21:47:54
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > W b4 montowali cały napęd z audi quattro.

    A z jakiego modelu Audi? Passat B4 to nie to samo co B5...

    > Szkoda, bo wysoka jest stawka za wygraną :)

    O ile nie znajdziesz szybko Audi z silnikiem montowanym poprzecznie z
    quattro torsen to już przegrałeś :)

    > Oczywiście nie dopuszczalne są kolce w wyścigu (oes).
    > Chłopaki, kiedy organizujemy jakiś mały oesik na zaspie?

    Pewnie wszyscy czekają aż donice się rozsypią :)

    Pozdr

  • 25. Data: 2010-02-11 21:49:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 21:40, Lewis pisze:

    > Hmm no nie wiem nie wiem :P A co do wygrania? :)

    Trzeba ustalić :) Proponuję stawkę 1000 zł za wygraną w oesie, 3
    podejścia (dwie osoby mierzą czas).

  • 26. Data: 2010-02-11 21:56:55
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Trzeba ustalić :) Proponuję stawkę 1000 zł za wygraną w oesie, 3 podejścia
    > (dwie osoby mierzą czas).

    A ile wpisowe i gdzie jeździcie?
    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 27. Data: 2010-02-11 21:58:37
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > A z jakiego modelu Audi? Passat B4 to nie to samo co B5...
    > O ile nie znajdziesz szybko Audi z silnikiem montowanym poprzecznie z

    Hmm poprzecznie? Napewno? poprzecznie to był haldex, wzdłóżne były
    torseny... Aczkolwiek encykolpedii nie połknąłem.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 28. Data: 2010-02-11 22:06:21
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hmm poprzecznie? Napewno? poprzecznie to był haldex, wzdłóżne były
    > torseny... Aczkolwiek encykolpedii nie połknąłem.

    B4 i B5 różniły się ustawieniem silnika, w obu nie ma szans być torsena :)
    B5 zaczerpnął sporo technologii z Audi, choćby symetryczny naped na 4 koła z
    samoblokującymi się dyframi...

    Pozdr

  • 29. Data: 2010-02-11 22:11:37
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 21:58:37 +0100, Lewis napisał(a):

    > Aczkolwiek encykolpedii nie połknąłem.

    Słownika ortograficznego też.
    WzdłUżne! UUU!

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 30. Data: 2010-02-11 22:15:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Wow! Skąd jesteś? Chcesz się pościgać z passatem B4 quattro? (dwie szpery
    > 100%, z przeniesieniem mocy 50% na tył) ? :)

    nie, bo to jest przeniesienie 50% na przód :P

    ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE