  • 11. Data: 2010-02-11 21:09:23
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hl1nl7$35p$3@news.task.gda.pl...

    > Naprawdę nikt nie zrozumiał co oznacza słowo taranować? ;D Bo jeżdżeniem
    > tego się nie da nazwać. 30 km/h i walka ze śniegiem, jakby było go co
    > najmniej pół metra.. Szkoda, że na lewym pasie.. Bo cały czas do tego
    > dążę...

    to u ciebie z pol tylko z lewej zawiewa ?

    swoja droga, auta "wyczynowcow" po wypadku nalezy pociac tak, zeby nie dalo
    sie odbudowac - inaczej znowu do niego pojedziemy :]

    zul

  • 12. Data: 2010-02-11 21:13:23
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 21:04, Plumpi pisze:

    > A co do tarasowania - to nie jest to kwestia przedniego, tylnego czy tez
    > 4x4 tylko kwestia umiejętności, wyczucia, dobrych opon i odwagi.

    Z prawdziwym napędem 4x4 ze szperami 100% z przekazem 50% na tył (dawne
    audi i passaty) to nikt nie ma szans...Te samochody się prowadzą jak po
    sznurku... Niestety w beemach już nie jest tak doskonały napę na cztery
    łapy, ale też można poganiać z każdą prędkością w zakrętach...

  • 13. Data: 2010-02-11 21:15:48
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Naprawdę nikt nie zrozumiał co oznacza słowo taranować? ;D Bo
    Zrozumieliśmy, ze miałeś na myśli "tarasować". Taranowanie to zdobywanie
    czegoś taranem, na przykład zamkniętej bramy, a w przenośni drzwi przez
    pijaka, czy wykształcenia przez członków "Samobrony".
    A drogi, przejazdy, przejścia się tarasuje. O ile oczywiście jest się
    ciołkiem bez wyobraźni.

    Ja ma przednionapędowca, ale ostatnio jeżdżę "na ogonie" różnym takim - i w
    przednio i w tylnonapędowcach. Wyprzedzają mnie tylko czteronapędowce ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2010-02-11 21:16:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 21:04:03 +0100, Plumpi wrote:
    >A co do tarasowania - to nie jest to kwestia przedniego, tylnego czy tez 4x4
    >tylko kwestia umiejętności, wyczucia, dobrych opon i odwagi.

    Niektory by odwrocili: glupoty, dobrych opon, wyczucia, umiejetnosci -
    chyba w tej kolejnosci :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-02-11 21:19:08
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Do mnie to alibi?

    :D

    Swoją drogą - ostatni post 17:33, a wystarczy, że Ktoś coś głupiego
    napisze i okazuje się, że pół PMS jednak nie śpi i nie tylko w robocie
    grupę czyta ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2010-02-11 21:21:24
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 21:15, Yogi(n) pisze:

    > Ja ma przednionapędowca, ale ostatnio jeżdżę "na ogonie" różnym takim -
    > i w przednio i w tylnonapędowcach. Wyprzedzają mnie tylko
    > czteronapędowce ;-)

    Cztery łapy rządzą, nie da się ukryć :)

  • 17. Data: 2010-02-11 21:22:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 21:19, LEPEK pisze:

    > Swoją drogą - ostatni post 17:33, a wystarczy, że Ktoś coś głupiego
    > napisze i okazuje się, że pół PMS jednak nie śpi i nie tylko w robocie
    > grupę czyta ;)

    :D sam w szoku jestem, że nikt nie śpi :)

    Swoją drogą, ostatnio Cię często widuję na ulicach. :P

  • 18. Data: 2010-02-11 21:23:13
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Coś cienko wam teraz idzie z tymi przednimi napędzikami...
    > Jak nie możecie jechać, ustawiajcie się na prawym pasie i nie taranujcie
    > innym drogi... Bo naprawdę nie chce mi się jechać 30 km/h na trzypasmowej
    > Grunwaldzkiej w Gdańsku.

    Yyyy no co Ty :D
    Possdrafiam wszystkich 4x4
    Quattro Torsen:D

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 19. Data: 2010-02-11 21:26:55
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 21:16, J.F. pisze:

    > Niektory by odwrocili: glupoty, dobrych opon, wyczucia, umiejetnosci -
    > chyba w tej kolejnosci :-)

    Hmm... Czemu nazywasz głupotą jazdę szybszą od innych? Szybciej nie
    oznacza "głupiej". Można jechać normalnie, nie fisiując na zakrętach z
    czterema łapami, czy tylnym i jechać szybciej od innych. I nie oznacza
    to, że komuś brak rozumu... Po prostu lepsze możliwości trakcyjne
    samochodu... Jak jest na znaku 70 km/h, a wszyscy jadą 30 km/h, gdzie
    można spokojnie jechać 60 km/h na ładnym śniegu z zachowaniem
    bezpiecznego odstępu od poprzedzającego auta, to o czym to świadczy? O
    głupocie? Chyba nie bardzo...

  • 20. Data: 2010-02-11 21:31:32
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 21:23, Lewis pisze:

    > Yyyy no co Ty :D
    > Possdrafiam wszystkich 4x4
    > Quattro Torsen:D

    Wow! Skąd jesteś? Chcesz się pościgać z passatem B4 quattro? (dwie
    szpery 100%, z przeniesieniem mocy 50% na tył) ? :)