  • 31. Data: 2010-02-11 22:17:42
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Cztery łapy rządzą, nie da się ukryć :)

    Może i rządzą, ale jakoś dzisiaj w FWD wszystkich wyprzedzałem, a mnie
    nikt...

    --
    cokolwiek

  • 32. Data: 2010-02-11 22:17:55
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    t...
    > Słownika ortograficznego też.
    > WzdłUżne! UUU!

    No fakt jednak szybki skrót myślowy z zamianą na język rosyjski i
    podstawieniem O nie zawsze popłaca...
    Moja wielka kulpa.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 33. Data: 2010-02-11 22:18:10
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Niektory by odwrocili: glupoty, dobrych opon, wyczucia, umiejetnosci -
    > chyba w tej kolejnosci :-)

    Poniekąd też racja :D
    Niestety lubię jazdę dynamiczną, nawet zimą, choć nie należę do tych co za
    wszelką cenę się ścigają :D

  • 34. Data: 2010-02-11 22:20:32
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 22:17, to pisze:

    > Może i rządzą, ale jakoś dzisiaj w FWD wszystkich wyprzedzałem, a mnie
    > nikt...

    Widocznie nie trafiłeś na kogoś, kto by chciał normalnie jechać, a nie w
    spowolnionym tempie, bo tak dzisiaj wieczorem wyglądała jazda w
    Gdańsku... :D

    Uważaj co piszesz, bo zaraz napiszą że nie masz mózgu, bo jeździsz
    szybciej od innych... Tutaj piszą tylko Ci, którzy jeżdżą nad wyraz
    przepisowo i _zawsze_ bezpiecznie. ;)

  • 35. Data: 2010-02-11 22:22:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > nie, bo to jest przeniesienie 50% na przód :P

    Specjalnie dla Ciebie Kuba. Wytłumaczę Ci łopatologicznie:
    Przednia oś: 25%
    Tylna oś: 75%
    Nigdy tego nie zrozumiesz.

  • 36. Data: 2010-02-11 22:23:03
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-11 21:02, Filip KK pisze:

    > Pan z Kamaza nie ma napędu na przód. :P

    Tylko na 3 osie ??

    Pozdrawiam !!

  • 37. Data: 2010-02-11 22:25:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Widocznie nie trafiłeś na kogoś, kto by chciał normalnie jechać, a nie w
    > spowolnionym tempie, bo tak dzisiaj wieczorem wyglądała jazda w
    > Gdańsku... :D

    Wiadomo, że w wyścigu z AWD o podobnych osiągach i z normalnym kierowcą w
    FWD nie miałbym dużych szans, ale z RWD już niekoniecznie. Tak czy siak,
    jakoś ich nie było i prawie nigdy nie ma.

    > Uważaj co piszesz, bo zaraz napiszą że nie masz mózgu, bo jeździsz
    > szybciej od innych... Tutaj piszą tylko Ci, którzy jeżdżą nad wyraz
    > przepisowo i _zawsze_ bezpiecznie. ;)

    Niestety na tej grupie ostatnio prym wiedzie Klub Drogowego Pussy-
    hipokryty.

    --
    cokolwiek

  • 38. Data: 2010-02-11 22:33:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm... Czemu nazywasz głupotą jazdę szybszą od innych? Szybciej nie
    > oznacza "głupiej".

    Generalnie masz rację, przy czym na śliskim się to drastycznie zmienia.

  • 39. Data: 2010-02-11 22:38:29
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Polecam wszystkim filmik, co potrafi BMW 530xd na 30 cm śniegu:
    http://www.youtube.com/watch?v=YXVcZUODeMQ

  • 40. Data: 2010-02-11 22:40:23
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 22:33, Cavallino pisze:

    > Generalnie masz rację, przy czym na śliskim się to drastycznie zmienia.

    Nie widzę najmniejszych powodów by jechać 30 km/h na 3cm śniegu, pod
    którym jest asfalt, nie lód.