eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzednionapędóweczki - taranujecie...Re: Przednionap?d?weczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-ma
    il
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionap?d?weczki - taranujecie...
    Date: Fri, 12 Feb 2010 16:00:06 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hl3qe2$27k$1@news.task.gda.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl27i4$dat$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hl270j$1pt$1@inews.gazeta.pl> <hl3i71$93g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hl3i6a$n8p$1@news.task.gda.pl> <hl3k3s$5ip$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hl3k95$25c$1@news.task.gda.pl> <hl3nqi$835$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206096146.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1265986818 2292 87.206.96.146 (12 Feb 2010 15:00:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 15:00:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hl3nqi$835$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254785
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-12 15:04, P_ablo pisze:

    > Oczywiscie zakladamy, ze jezdzisz reczniakiem lub automatem na np
    > tiptronicu...
    >
    Z tego co się orientuję, to w BMW nie były skrzyni tiptronic, chyba że w
    jakiejś słabej starej trójce.

    > Wytlumacz mi dlaczego wedlug Ciebie, hamowanie silnikiem ma byc
    > skuteczniejsze niz hamowanie hamulcami ?
    >
    Jest to udowodnione testami, że hamowanie silnikiem i hamulcami jest
    skuteczniejsze, niż hamowanie samymi hamulcami. Teraz pytanie jak to się
    ma do tylnego napędu.
    Na pewno skuteczniejsze hamowanie będzie z tylnym napędem, bo mamy
    większe możliwości omijania przeszkód w zakręcie podczas hamowania. Ale
    czysto teoretycznie jadąc prosto i hamując.

    > IMHO zapominasz, ze uklad hamulcowy i abs wykorzysta przyczepnosc tylu
    > rowniez. Bardzo prawdopodobne, ze jest tak zaprogramowany, aby odpuscic
    > odrobine wczesniej niz przod, nie zmienia to faktu, ze jednak hamuje i nie
    > ma znaczenia czy hamujesz silnikiem czy wciskasz pedal hamulca - koncowy
    > efekt jest taki sam.
    >
    I tu jesteś w błędzie.

    A prosiłem - nie mieszać elektroniki w to pytanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: