  • Data: 2017-08-04 08:08:22
    Temat: Re: Przednie kontrolowanie tylnej lampki ROWEROWEJ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski napisał(a) :

    > Nie kombinuj ponad miarę, przekombinowane rzeczy łatwo się psują.
    > Spadkiem napięcia na długim drucie bym się nie martwił, diody tylnej
    > lampki biorą naprawdę mały prąd. Ale włączając lampkę z przycisku
    > (dublującego ten na lampce) na kierze nigdy nie będziesz wiedział
    > którego trybu używa a nawet czy się świeci. Dlatego lepiej jest użyć
    > lampki na przełącznik dwupozycyjny, typu włącz/wyłącz choć masz wtedy
    > tylko świecenie ciągłe. Baterie mogą być w lampce lub w powerbanku
    > umieszczonym gdziekolwiek.

    Lekko zbaczając z tematu...
    To są włączniki elektroniczne, nie mechaniczne, więc może zwarcie
    przycisku lampki tylnej rezystancją o małej wartości? Np 10 Ohm? Nie
    zadziała jak włączona na stałe? To może rozwiązanie pod mój bicykl,
    bo mam centralnie załączane zasilanie pod obie lampki. I też mnie
    trafia, jak muszę zatrzymać rower by włączyć tylną.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1