  • Data: 2017-08-04 10:49:32
    Temat: Re: Przednie kontrolowanie tylnej lampki ROWEROWEJ?
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-04 o 08:21, Agent0700 pisze:
    > To to nic, za jakiś czas taka lampka psuje się tak, że po najechaniu na
    > krawężnik wyłącza się i trzeba zatrzymywać się i włączać. I tak co
    > chwila :-(

    Na 90% kiepskie wykonanie kontaktów pod baterie, przy dużych
    przeciążeniach baterie trać kontakt i lampka się wyłącza.

    Przemyślane lampki po włożeniu baterii migają w podstawowym trybie,
    droższe lampki mają koszyk na baterię zapewniający dobry kontakt.

    Możesz kupić przyzwoitą lampkę albo popracować nad kontaktami, jeśli to
    chamskie blaszki to pod minusową dawałem samoprzylepną taśmę piankową
    tak by baterie wchodziły naprawdę ciasno.
    Jeśli zaś sprężynki cienkie jak włos to kup przyzwoitą lampkę...

    --
    AWa.