  • Data: 2011-10-19 12:48:28
    Temat: Re: Przeciwko własności intelektualnej
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "n...@m...invalid"
    >Nie istnieje kultura anarchistyczna, bywają subkultury.
    >Projekty można uznać za anarchiczne -- spełniają ten warunek, gdy są
    >tworzone oddolnie i/lub niekomercyjnie.
    >Z naszej działki nie wskażę GNU/Linuxa, bo to zbyt wyświechtane i nosi
    >znamiona komercjalizacji, choć spełnia kryterium skomplikowania. Ale
    >jest więcej niż kilka projektów 100% pure FLOSS: Minix, Haiku, ReactOS.
    >Z narzędzi programistycznych: Eclipse, gcc. R(S), Octave.

    Oczywiście. Przecież to wszystko jest robione z doskoku i bez żadnej
    koordynacji.

    >Hehe. W 9/9.0001 przypadku anarchizm idzie w parze z ateizmem. Budowanie
    >świątyń i chodzenie do nich nie jest racjonalne.

    Bo faktycznie to ma jakieś znaczenie. Może być jakiś Anarchistyczny
    Pałac Kultury. Albo inne Twin Anarchy Towers.

    >Tu akurat istnieje pole do dyskusji. Ponieważ istnieją anarchiczne
    >ośrodki kształcenia ustawicznego

    Rzeco?

    >a część kadry akademickiej deklaruje
    >się jako anarchiści lub sympatycy tej ideologii,

    Wiesz, ja się mogę deklarować jako sympatyk pastafarianizmu, co nie ma
    żadnego przełożenia na moją pracę ani jej organizację.

    --
    | K...@e...eu.org |