  • 21. Data: 2012-01-27 13:31:15
    Temat: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "XWindowsMen" <> napisał w wiadomości ...

    > Ooo właśnie... dasz mi coś wytłumaczyć? Miasto jako przestrzeń publiczna
    > należy do WSZYSTKICH mieszkańców.

    Pierdolenie i to nadęte ideologicznie :(
    A po pierwsze i najważniejsze: tylko fragmenty miasta
    są przestrzenią publiczną :) np. park miejski a nie całe miasta!
    Niech zapłacą dwupedały na swoje ścieżki tyle podatków
    co kierowcy na drogi to będą mogli się domagać ścieżek
    we wspólnej przestrzeni publicznej...

  • 22. Data: 2012-01-27 13:38:16
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.01.2012 kogutek <s...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    Widzę że paru tu 2 zdań nie rozumie, ale niech padnie na Ciebie i to właśnie
    na twój post odpowiem. Nie bież za bardzo tego do siebie, ale irracjonalność
    tego co napisałeś jest naprawdę niezwykła.

    > Tym co napisałeś reprezentujesz typowe dla nowobogackiego Polaka zbydlęcenie.
    > Jak Ty masz jeszcze kasę to znaczy że biedniejsi nie maja prawa wchodzić Ci w
    > drogę. Paliwa mają nieuzasadnienie wysoka ceną. Protest, który się nie uda,
    > nie był by potrzebny.

    A jak Ci władza jeszcze podniesie podatki, to naubliżasz sąsiadowi i zablokujesz
    mu bramę coby se nie pojeździł?

    Skup się, pomyśl kto ustala podatki i ceny na paliwa? Podpowiadam że ja nie,
    jacyś przypadkowi podróżni którzy trafią na ten protest, też z wielkim
    prawdopodobieństwem nie.

    > Była okazja jak strajkowali motocykliści. Trzeba było
    > się do nich podłączyć i zablokować wtedy drogi. Wszyscy powinni to zrobić. W
    > ten sposób Polacy pokazali by że potrafią się jednoczyć.

    Tu nie chodzi o jednoczenie się (chyba że chcesz żebyśmy się wzięli za ręce
    i śpiewali Kumbayah, albo coś w tym rodzaju) tylko o realne działania które
    mogłyby odnieść jakiś skutek.

    > Każdy rząd boi się
    > takich sytuacji, bo jak zrobią ludzie coś takiego raz to mogą to powtórzyć.

    Tak na pewno całe MF drży na myśl że jak znowu podniosą akcyzę, to kogutek znowu
    komuś naubliża, a paru sprytnych inaczej zablokuje jakąś drogę, chuj wie gdzie.

    > Nie da się na tak protestujących wysłać Policji. Bo kogo i gdzie pobić jak nie
    > ma przywódców. Tak powinny wyglądać nowoczesne strajki.

    Chyba raczej zbiorowe hołdy dla promocji i upowszechniania głupoty.

    > Pokazać że można
    > zrobić ogromne straty nie dając drugiej stronie możliwości rozwiązań siłowych.

    Kurwa, litości, komu zadasz te straty? Ty tak naprawdę, że wszyscy na drodze są
    w zmowie z rządem przeciwko Tobie.

    > Oczywiście jeśli to możliwe strat nie robić bo robi się je w efekcie samemu
    > sobie.

    Uf, jest jakaś nadzieja, ale nie, to tylko, ja i oni. Kali masz na imię?

    > Po udanym zablokowaniu dróg razem z motocyklistami teraz wystarczyło by
    > ostrzeżenie że jak paliwo nie stanieje to akcja blokowania dróg zostanie
    > powtórzona.

    Wiesz motocykliści przynajmniej przejechali przed URM, o ile dobrze pamiętam.
    Ale nic to nie dało.

    > Rząd jest doskonale przygotowany do pojedynczych demonstracji.
    > Każe wysłać prowokatorów i obstawia protestujących robocopami. W ten sposób
    > można rozbić każdą demonstrację i pokazać że była bandyckim przedsięwzięciem.
    > Żeby rozbić protest na wszystkich drogach nie ma tylu prowokatorów i
    > robocopów. Protest jest słuszny, szkoda że się nie uda.

    Nie uda się, bo głupota w dodatku pomieszana ze strachem, jest zbyt powszechna.
    Pewnie dlatego tutaj ogólnie tak rzadko się udaje.
    Ogranicz TV, więcej czytaj, nawet jak nie rozumiesz to czytaj jeszcze raz.
    Jak już Ci się wyda że coś rozumiesz, to dalej czytaj.
    Możesz zacząć od "Co widać i czego nie widać" Frédérica Bastiata. Jak za parę
    lat dojdziesz z literaturą do naszych czasów, to pewnie z przyjemnością
    z Tobą pogadam.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 23. Data: 2012-01-27 13:41:27
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <> napisał w wiadomości ...

    > jeśli spojrzysz poza czubek swoich butów być może dostrzeżesz że wyrażają
    > swoje niezadowolenie także i w Twoim imieniu i w Twoim interesie
    > --
    > Jackare

    A jak ty spojrzysz poza czubek własnego nosa to zauważysz że już kiedyś
    był system gdzie tacy różni wiedzieli i robili pewne rzeczy za obywateli,
    i jakoś nie miał wysokich ocen ani teraz ani kiedyś

    Póki co jeżeli ktoś chce coś robić w moim imieniu to niech raczy
    robić to za moją zgodą i w sposób który mi odpowiada a jak mnie nie pyta
    o zdanie to niech moją osobą nie firmuje swojej głupoty

  • 24. Data: 2012-01-27 13:42:15
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 27.01.2012 13:31, Tadeusz pisze:

> [...]
    > Niech zapłacą dwupedały na swoje ścieżki tyle podatków
    > co kierowcy na drogi to będą mogli się domagać ścieżek

    To chociaż spierdalaj z mojego chodnika co? OK - masz samochód, lejesz
    paliwo (płacisz podatki, dziwne... z mojego paska płacowego wynika, że
    1/3 tego co zarabiam ląduje na ul. Wiejskiej w W-awie) to parkuj na
    parkingu i tylko miejsc do tego wyznaczonych - OK?

    My jako przechodnie, zarabiamy, też płacimy podatki a co chwile
    samochody nam drogę zastawiają na chodniku. Spotkałeś kiedyś towarzystwo
    które chociażby na fragmencie jezdni zrobiło sobie "piknik"!? (nie mówię
    o Monty Pythonie!) Idąc Twoim tokiem myślenia skoro nie palę to nie mam
    prawa wejść na oddział szpitalny gdzie leczą ludzi na raka płuc?
    "Szkoda"... idę po paczkę fajek w takim bądź razie...

    P.S.

    Pierdolenie nadęte ideologicznie to chyba z Twojej strony...tak raczej :)

  • 25. Data: 2012-01-27 13:45:17
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

> [...]
    >
    > Idąc Twoim tokiem myślenia skoro nie palę to nie mam prawa wejść na
    > oddział szpitalny gdzie leczą ludzi na raka płuc? "Szkoda"... idę po

    a jednak jesteś także ciężkim idiotą bo początkowo myślałem,
    że tylko niedoinformowanym, nadętym gówniarzem

    idziesz do KF :)

  • 26. Data: 2012-01-27 13:47:52
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
    > Poprzez zwiększanie korków i związanego z tym zużycia paliwa?
    Martwisz sie o zużyte paliwo bo jest drogie? LOL

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++++++++++++++

    "Do strajkujących dołączyli kierowcy ciężarówek, którzy między in­nymi zablokowali
    kluczowe drogi i
    autostrady tego kraju, w tym także dojazdy do fabryk. Od­notowano przynajmniej 60
    blokad całkowicie
    uniemożliwiających przejazd od Turynu i Medio­lanu na północy poprzez Bolonię i Rzym
    po Neapol i
    Taranto na południu kraju. Nigdzie nie można było podjechać do punktów pobierania
    opłat na
    autostradach, co spowodowało potęż­ne uszczuplenie wpływów do kasy operatorów
    autostrad. Kierowcy
    ciężarówek sparaliżowali m.in. pracę w fabrykach Fiata w Melfi, Pomigliano, Cassino i
    Mirafiori oraz
    Sevel Val di Sangro."

    Jestem za czymś takim. Kilka takich akcji przyniosło by zajebisty skutek, a
    złodziejom i darmozjadom
    zwieracze by puszczały na sama myśl podniesienia cen akcyzy i podatków.

    Trzeba pamiętać że w jedności siła, a polaczek teraz ekonomicznie za ryj jest
    trzymany i po za
    skomleniem na necie na nic innego go nie stać. Chciał bym się mylić.

    http://www.ekonomia24.pl/artykul/706159,797335-Droga
    -benzyna-przyczyna-drogowych-protestow.html

    --
    Krzysiek

  • 27. Data: 2012-01-27 13:50:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 13:47, Krzysztof 45 pisze:

    > Martwisz sie o zużyte paliwo bo jest drogie? LOL

    Zgadnij inteligencie, kto i komu zapłaci za to niepotrzebnie zużyte paliwo.

    --
    Paweł

  • 28. Data: 2012-01-27 13:57:23
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.01.2012 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > Aaaa! Widzę, że protestujesz przeciw złym siłą drzemiącym w ortografii
    > - z pełnom godnościom.

    Wiesz że spojrzałem tak na to "ą", i nawet pomyślałem że chyba się walnąłem.
    Ale nie chciało mi się na to marnować czasu, bo pomyślałem też, że nikt
    w miarę normalny się do takiej bzdury nie dojebie.

    > W szkole byłeś prymasem, prawda?

    Szkoła nigdy nie spowodowała u mnie takiej traumy, żebym się po latach takich
    pierdół czepiał.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 29. Data: 2012-01-27 13:57:51
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
    > Zgadnij inteligencie, kto i komu zapłaci za to niepotrzebnie zużyte paliwo.
    Ty nie zużyjesz, więc się nie martw, inteligencie.
    To czy niepotrzebnie zużyte to sie okaże, inteligencie.
    To jest inwestycja która ma się zwrócić, inteligencie :D
    --
    Krzysiek

  • 30. Data: 2012-01-27 14:01:38
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    +++++++++++++++++++++++++

> [...]
    > Chciał bym się mylić.
    >
    > http://www.ekonomia24.pl/artykul/706159,797335-Droga
    -benzyna-przyczyna-drogowych-protestow.html

    U nas nic by to nie dało. Z powodu małej frekwencji wyborczej, nie ma u nas
    przełożenia oceny władzy na wynik wyborów. Na wybory chodzi żelazny
    elektorat, który zawsze zagłosuje na ulubiona partię.
    Trzeba by przez dwa tygodnie jeździć wokól Sejmu, żeby ktoś się tym poważnie
    zainteresował.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba