  • 1. Data: 2012-01-27 11:23:12
    Temat: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Właśnie usłyszałem że protestując przeciwko ceną paliw, będą blokować
    autostrady i jakieś inne drogi w 42 miastach.
    To ja mam takie proste pytanie, czy ich zupełnie pojebało?
    Ja rozumiem jakby zablokowali bramę/wjazd, do URM, MF, sejmu czy Orlenu.
    Ale zwykłe drogi dla zwykłych ludzi? Po co?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2012-01-27 11:26:48
    Temat: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 11:23, kakmar pisze:
    > Ja rozumiem jakby zablokowali bramę/wjazd, do URM, MF, sejmu czy Orlenu.
    > Ale zwykłe drogi dla zwykłych ludzi? Po co?

    To tak jak z "hepeningowym" protestem dwupedalarzy. Blokują miasto o
    17:00 w piątkowy szczyt - po co dokuczać zwykłym ludziom?

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2012-01-27 11:32:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kakmar,

    Friday, January 27, 2012, 11:23:12 AM, you wrote:

    > Właśnie usłyszałem że protestując przeciwko ceną paliw,

    Aaaa! Widzę, że protestujesz przeciw złym siłą drzemiącym w ortografii
    - z pełnom godnościom.

    W szkole byłeś prymasem, prawda?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2012-01-27 11:41:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kakmar napisał(a):
    > ....]
    > Po co?
    http://motokiller.pl/2063/Ta-akcje-Motokiller-popier
    a-My-chcemy-tanio-tankowac-nasze-samochody
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2012-01-27 11:54:38
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 27.01.2012 11:26, DoQ pisze:

    > To tak jak z "hepeningowym" protestem dwupedalarzy. Blokują miasto o
    > 17:00 w piątkowy szczyt - po co dokuczać zwykłym ludziom?

    OK - zgadzam się z Tobą w... 50%. Co bardziej skłoni do myślenia
    "potencjalnie" zainteresowanego? Jak rowerzysta wręczy Tobie na
    czerwonym ulotkę A5 z "prośbami" JEGO ŚRODOWISKA rowerowego czy jak
    będziesz w domu 15 min. później bo jakieś barany na rowerach czegoś tam
    się domagają!?

    Ludzie ot tak na ulicę nie wychodzą... nie mówię, że zawsze mają rację
    ale może warto ich chociaż wysłuchać i ruszyć jedną szarą komórkę?

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2012-01-27 11:58:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 11:54, XWindowsMen pisze:
> [...]
    > czerwonym ulotkę A5 z "prośbami" JEGO ŚRODOWISKA rowerowego czy jak
    > będziesz w domu 15 min. później bo jakieś barany na rowerach czegoś tam

    Ale co ja mam do budowania ich ścieżek rowerowych, że aż muszę za karę
    swoje odstać?

    --
    Paweł

  • 7. Data: 2012-01-27 12:06:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin XWindowsMen

> [...]
    > czerwonym ulotkę A5 z "prośbami" JEGO ŚRODOWISKA rowerowego czy jak
    > będziesz w domu 15 min. później bo jakieś barany na rowerach czegoś tam

    Jak rowerzysta wręczy mi ulotkę to ją pewnie przeczytam i być może poprę,
    jak się spóźnię przez stado debili, to będę miał ich w dupie po wsze
    czasy.

    Przecież doskonale wiadomo, że nie chodzi tu o żaden protest, tylko o
    bezkarne robienie bydła pod pretekstem. Tak samo jak w przypadku
    obsrywania czyichś aut "karnymi kutasami" czy w szerszej perspektywie --
    "nauczania" innych kierowców jazdą 50 km/h po lewym pasie itp.

  • 8. Data: 2012-01-27 12:20:47
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    XWindowsMen nabazgrał(a):

> [...]
    > Ludzie ot tak na ulicę nie wychodzą... nie mówię, że zawsze mają rację ale
    > może warto ich chociaż wysłuchać i ruszyć jedną szarą komórkę?

    Wysłuchać tak ale dla czego mają utrudniać życie innym ?? te 15 min czasami
    może być ważne dla kogoś.

  • 9. Data: 2012-01-27 12:31:27
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    kakmar <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Ja rozumiem jakby zablokowali bramę/wjazd, do URM, MF, sejmu czy Orlenu.
    > Ale zwykłe drogi dla zwykłych ludzi? Po co?

    Tym co napisałeś reprezentujesz typowe dla nowobogackiego Polaka zbydlęcenie.
    Jak Ty masz jeszcze kasę to znaczy że biedniejsi nie maja prawa wchodzić Ci w
    drogę. Paliwa mają nieuzasadnienie wysoka ceną. Protest, który się nie uda,
    nie był by potrzebny. Była okazja jak strajkowali motocykliści. Trzeba było
    się do nich podłączyć i zablokować wtedy drogi. Wszyscy powinni to zrobić. W
    ten sposób Polacy pokazali by że potrafią się jednoczyć. Każdy rząd boi się
    takich sytuacji, bo jak zrobią ludzie coś takiego raz to mogą to powtórzyć.
    Nie da się na tak protestujących wysłać Policji. Bo kogo i gdzie pobić jak nie
    ma przywódców. Tak powinny wyglądać nowoczesne strajki. Pokazać że można
    zrobić ogromne straty nie dając drugiej stronie możliwości rozwiązań siłowych.
    Oczywiście jeśli to możliwe strat nie robić bo robi się je w efekcie samemu
    sobie. Po udanym zablokowaniu dróg razem z motocyklistami teraz wystarczyło by
    ostrzeżenie że jak paliwo nie stanieje to akcja blokowania dróg zostanie
    powtórzona. Rząd jest doskonale przygotowany do pojedynczych demonstracji.
    Każe wysłać prowokatorów i obstawia protestujących robocopami. W ten sposób
    można rozbić każdą demonstrację i pokazać że była bandyckim przedsięwzięciem.
    Żeby rozbić protest na wszystkich drogach nie ma tylu prowokatorów i
    robocopów. Protest jest słuszny, szkoda że się nie uda.

  • 10. Data: 2012-01-27 12:35:39
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 27.01.2012 11:58, DoQ pisze:

    > Ale co ja mam do budowania ich ścieżek rowerowych, że aż muszę za karę
    > swoje odstać?

    Ooo właśnie... dasz mi coś wytłumaczyć? Miasto jako przestrzeń publiczna
    należy do WSZYSTKICH mieszkańców. Samochodziarzy, Pieszych, Rowerzystów,
    Inwalidów. Generalnie od ~50 lat w Polsce jeżeli już jakieś inwestycje
    są podejmowane... to głównie dla samochodziarzy... to właśnie nam się
    najwięcej dogadza. Czekam aż do publicznego WC będzie można wjechać
    samochodem.

    Sęk w tym, że na zachodzie już dekady temu zrozumieli iż można pogodzić
    interesy tych 4 grup. Tymczasem u nas w PL... przestrzeń publiczna
    wygląda tak jak wygląda...czyli za niczym to nie wygląda i "nigdy nic
    nie można zrobić"... bo jak nam samochodziarzom odbierze się 1 miejsce
    parkingowe i np. wybuduje ścieżkę dla rowerów to taka krzywda nam się
    dzieje, że szok... nie rozumiem tego.