  • 31. Data: 2012-01-27 14:03:54
    Temat: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kakmar,

    Friday, January 27, 2012, 1:57:23 PM, you wrote:

    > Wiesz że spojrzałem tak na to "ą", i nawet pomyślałem że chyba się walnąłem.
    > Ale nie chciało mi się na to marnować czasu, bo pomyślałem też, że nikt
    > w miarę normalny

    Szukasz normalnych w usenecie? A może sam uwazasz się za normalnego?
    ROTFL!

    > się do takiej bzdury nie dojebie.

    Ojej! Straszna krzywda się stała? Chyba masz jakiś problem...

    > Szkoła nigdy nie spowodowała u mnie takiej traumy, żebym się po
    > latach takich pierdół czepiał.

    Jak sie w szkołę rzucało cegłami zamiast do niej chodzić, to się
    ortografii nie czepia, bo się jej nie zna.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2012-01-27 14:17:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 13:57, Krzysztof 45 pisze:
    > Ty nie zużyjesz, więc się nie martw, inteligencie.

    Jeśli będę musiał jechać objazdem i stać w korku to mimowolnie zużyje
    inteligencie.

    > To czy niepotrzebnie zużyte to sie okaże, inteligencie.
    > To jest inwestycja która ma się zwrócić, inteligencie :D

    To inwestuj pieniądze własne, a nie osób postronnych inteligencie.

    --
    Paweł

  • 33. Data: 2012-01-27 14:34:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    yabba napisał(a):
    > U nas nic by to nie dało. Z powodu małej frekwencji wyborczej,
    Niski poziom frekwencji jest oznaką bezsilności narodu który nie ufa żadnej opcji
    politycznej. Każda
    opcja polityczna obiecuje a następnie bezkompromisowo dymie naród w dupę.
    I siła w tej części dymanego narodu.
    > Trzeba by przez dwa tygodnie jeździć wokól Sejmu, żeby ktoś się tym
    > poważnie zainteresował.
    Mylisz się.
    --
    Krzysiek

  • 34. Data: 2012-01-27 14:35:34
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
    > To inwestuj pieniądze własne, a nie osób postronnych inteligencie.
    Do PO-paprańców nie masz uwag jak "gospodarują" Twoimi pieniędzmi bez Twojej wiedzy
    inteligencie?
    Nie mówiąc że sięgają po nie jak złodzieje, tylko z tą różnicą, że tworzą na te
    złodziejskie
    praktyki prawo.

    Przykład. Jak wyrwać kilka dodatkowych baniek od ludzi? Wprowadzić podatek od
    deszczu. Bareja sie
    chowa.
    --
    Krzysiek

  • 35. Data: 2012-01-27 14:58:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 01:38 PM, kakmar wrote:

    > Wiesz motocykliści przynajmniej przejechali przed URM, o ile dobrze pamiętam.
    > Ale nic to nie dało.

    Mylisz się! ;-) Stalexport obniżył opłatę o połowę na przejazd
    autostradą w okresie od grudnia do lutego. Czyli smiech prosto w twarz
    protestującym.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2012-01-27 15:09:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin XWindowsMen

    > To chociaż spierdalaj z mojego chodnika co?

    Chodnik jest tak samo mój, jak Twój, a obawiam się, że nawet bardziej mój.

  • 37. Data: 2012-01-27 15:28:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin XWindowsMen

    > OK :) I ja Ciebie rozumiem. Może akurat coś na @ Ci wyślę... o co "NAM"
    > chodzi :)

    Za późno, już zadziałała ta druga opcja.

    > Karny Kutas powiadasz... sam takie "rozdaje". Dlaczego? Bo na chamstwo
    > odpowiadam chamstwem... proste.

    To jest oficjalna wersja, być może już ją sobie nawet wmówiłeś i w nią
    szczerze wierzysz. W rzeczywistości chodzi o "usprawiedliwione moralnie"
    robienie bydła.

    > A jak jestem pieszym to staram się
    > nie wchodzić na pasy wszystkim pod koła... a mogę prawda?

    Nie możesz, przeczytaj wreszcie PoRD i przestań pieprzyć trzy po trzy,

  • 38. Data: 2012-01-27 15:39:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin XWindowsMen

    > Paradoksalnie usprawniając światła i niby zmniejszając liczbę pasów na
    > jezdni... paradoksalnie zwiększamy przepustowość samochodziarzy! :)

    Tak, zmniejszając liczbę pasów zwiększa się przepustowość. Weź sobie
    strzel baranka w ścianę, bo już się czytać tego nie da.

  • 39. Data: 2012-01-27 15:44:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 03:28 PM, to wrote:

    > Nie możesz, przeczytaj wreszcie PoRD i przestań pieprzyć trzy po trzy,

    Pewie też sobie wmówił zasłyszane gdzieś, że pieszy jest święty i może
    wleźć na jezdnie kiedy chce a wszystko ma stanąć dęba bo pieszy na jezdni.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-01-27 15:46:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Pewie też sobie wmówił zasłyszane gdzieś, że pieszy jest święty i może
    > wleźć na jezdnie kiedy chce a wszystko ma stanąć dęba bo pieszy na
    > jezdni.

    Tak to jest z tymi rowerowymi trollami. :/