  • 1. Data: 2012-01-27 11:07:57
    Temat: Grand Vitara i check engine
    Od: <MW>

    Podpowiedzcie proszę - Grand Vitara z 2008 r, po odpaleniu i ruszeniu zapala
    się check engine (na pomarańczowo), na wyświetlaczu informacja "4WD
    problem" - w poprzednich modelach zdychała, czy też niedomagała pompka w
    mechaniźmie blokującym dyfer, ale czy tu jest tak samo? Ktoś sie spotkał z
    tym problemem? Jeździ normalnie, po zgaszeniu silnika check engine nie
    zapala się ponownie, działa napęd na cztery łąpy - tylko ta wkurząjąca
    lampka. Podpowiedzcie czy "pójść" w kierunku sprawdzenia pompki, czy też
    szukać gdzie indziej przyczyny? Jaki interfejs przeczyta kody błędów?

    --
    MW

  • 2. Data: 2012-01-28 01:12:40
    Temat: Re: Grand Vitara i check engine
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    >się check engine (na pomarańczowo), na wyświetlaczu informacja "4WD

    sonda lamba. Typowe

  • 3. Data: 2012-01-28 01:27:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 27 Jan 2012 11:07:57 +0100, MW wrote:

    > Jeździ normalnie, po zgaszeniu silnika check engine nie
    > zapala się ponownie, działa napęd na cztery łąpy - tylko ta wkurząjąca
    > lampka.

    Jaka lampka?

    Wczoraj coś takiego widziałem, że migała pomarańczowa lampka ze ślizgającym
    się autem, a na wyświetlaczu radia ten komunikat co u Ciebie.

    Pomogło kilka bączków na śliskim z gazem w podłodze (w ramach rozruszania
    dyfrów i tych dziwnych mechanizmów), błędy pogasły i już jest ok.

    Samochód wcześniej stał kilka dni, rozładował się akumulator, odpalony był
    potem kablami no i po uruchomieniu taki błąd.