    From: XWindowsMen <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Date: Fri, 27 Jan 2012 13:42:15 +0100

    W dniu 27.01.2012 13:31, Tadeusz pisze:

    > Pierdolenie i to nadęte ideologicznie :(
    > A po pierwsze i najważniejsze: tylko fragmenty miasta
    > są przestrzenią publiczną :) np. park miejski a nie całe miasta!
    > Niech zapłacą dwupedały na swoje ścieżki tyle podatków
    > co kierowcy na drogi to będą mogli się domagać ścieżek
    > we wspólnej przestrzeni publicznej...

    To chociaż spierdalaj z mojego chodnika co? OK - masz samochód, lejesz
    paliwo (płacisz podatki, dziwne... z mojego paska płacowego wynika, że
    1/3 tego co zarabiam ląduje na ul. Wiejskiej w W-awie) to parkuj na
    parkingu i tylko miejsc do tego wyznaczonych - OK?

    My jako przechodnie, zarabiamy, też płacimy podatki a co chwile
    samochody nam drogę zastawiają na chodniku. Spotkałeś kiedyś towarzystwo
    które chociażby na fragmencie jezdni zrobiło sobie "piknik"!? (nie mówię
    o Monty Pythonie!) Idąc Twoim tokiem myślenia skoro nie palę to nie mam
    prawa wejść na oddział szpitalny gdzie leczą ludzi na raka płuc?
    "Szkoda"... idę po paczkę fajek w takim bądź razie...

    P.S.

    Pierdolenie nadęte ideologicznie to chyba z Twojej strony...tak raczej :)