  • Data: 2012-01-27 12:06:37
    Temat: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin XWindowsMen

    > OK - zgadzam się z Tobą w... 50%. Co bardziej skłoni do myślenia
    > "potencjalnie" zainteresowanego? Jak rowerzysta wręczy Tobie na
    > czerwonym ulotkę A5 z "prośbami" JEGO ŚRODOWISKA rowerowego czy jak
    > będziesz w domu 15 min. później bo jakieś barany na rowerach czegoś tam
    > się domagają!?

    Jak rowerzysta wręczy mi ulotkę to ją pewnie przeczytam i być może poprę,
    jak się spóźnię przez stado debili, to będę miał ich w dupie po wsze
    czasy.

    Przecież doskonale wiadomo, że nie chodzi tu o żaden protest, tylko o
    bezkarne robienie bydła pod pretekstem. Tak samo jak w przypadku
    obsrywania czyichś aut "karnymi kutasami" czy w szerszej perspektywie --
    "nauczania" innych kierowców jazdą 50 km/h po lewym pasie itp.