  • Data: 2012-01-27 13:11:52
    Temat: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: XWindowsMen <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2012 13:05, DoQ pisze:

    > Tiaa.. bo w takiej Wa-wie to w Śródmieściu/Centrum czekają na nich
    > tuziny wolnych miejsc parkingowych.

    Wiesz co zrobili w Londynie? Zwyczajnie płacisz za wjazd do ścisłego
    centrum. Co to dało?

    1) Śmigają tam wszyscy Ci, którzy naprawdę mają coś do załatwienia i
    tyle. Taniej (szybciej) wychodzi po prostu komunikacja miejska!
    2) Były korki w mieście... co zrobili? Dobudowali jeszcze jeden pas?
    Wcale nie! Paradoksalnie usprawniając światła i niby zmniejszając liczbę
    pasów na jezdni... paradoksalnie zwiększamy przepustowość
    samochodziarzy! :) Ja też tego nie ogarniałem ale tak jest... trzeba
    zmienić tylko mentalność myślenia. Przykład... w Moskiwe masz 8 pasów
    ruchu w jedną stronę. Czy tam zapierdalają po 100-120 km/h w mieście
    dzięki temu... no odpowiedz sobie sam bo nie wierzę, żebyś chociaż w
    googlach nie widział zakorkowanej Moskwy...