  • Data: 2012-01-27 12:49:53
    Temat: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-01-2012 12:35, XWindowsMen pisze:
    > Ooo właśnie... dasz mi coś wytłumaczyć? Miasto jako przestrzeń publiczna
    > należy do WSZYSTKICH mieszkańców. Samochodziarzy, Pieszych, Rowerzystów,
    > Inwalidów. Generalnie od ~50 lat w Polsce jeżeli już jakieś inwestycje
    > są podejmowane... to głównie dla samochodziarzy... to właśnie nam się
    > najwięcej dogadza. Czekam aż do publicznego WC będzie można wjechać
    > samochodem.

    Podsumujmy. Blachosmrodziarze płacą haracz w postaci podatku drogowego
    zawartego w paliwie i jednak (nawet w PL) mają coraz lepsze drogi.
    Pojawiła się więc grupa gniewnych, która chce im dokuczyć w najgorszy
    możliwy dzień i porę dnia pod płaszczykiem jakiegoś dawno nieaktualnego
    protestu. Trzeba im wybić z głowy te luksusy!

    > Sęk w tym, że na zachodzie już dekady temu zrozumieli iż można pogodzić
    > interesy tych 4 grup. Tymczasem u nas w PL... przestrzeń publiczna
    > wygląda tak jak wygląda...czyli za niczym to nie wygląda i "nigdy nic
    > nie można zrobić"... bo jak nam samochodziarzom odbierze się 1 miejsce
    > parkingowe i np. wybuduje ścieżkę dla rowerów to taka krzywda nam się
    > dzieje, że szok... nie rozumiem tego.

    Pierwsze słyszę żeby kierowcy protestowali przeciwko ścieżkom rowerowym
    po których rowerzyści i tak nie chcą jeździć.

    --
    Paweł