  • Data: 2009-01-04 13:17:11
    Temat: Re: Prosze o pomoc w wyborze sluchawek
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-03 20:12:43 +0100, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> said:

    > Na przykład. Zresztą 4xx też jest parę róznych modeli, od 415 do 485
    > bodajże.

    Ta, wiem, zaczynałem od niższych modeli, bo miałem nadzieję, że wydam
    jak najmniej. Niestety, nie dało rady ;-)

    > Aczkolwiek, jak pisałem to był tylko przykład. Równie dobrze
    > mogą być siakieś AKG, czy audiotechniki.

    Z tańszych też wyższe modele Koss-ów grają nienajgorzej.

    > Chodziło mi raczej o to, że rozumiem, że pytający chce wejść na stronę,
    > wydać pieniądze i mieć słuchawki, a nie wozić się po sklepach w celu
    > odsłuchu. Dlatego napisałem na koniec, że nie będzie zadowolony ;-)

    Rajt. Jeśli komuś słoń nie nadepnął na ucho, to w ten sposób IMHO można
    sobie kupić słuchawki do Skajpa czy jakieś pździdełka do MP3 używanego
    w autobusie. Do przyjemnego słuchania muzyki itepe - naprawdę warto się
    pofatygować i samemu przekonać jaka jakość okaże się wystarczająca.

    de Fresz