  • Data: 2009-01-04 18:21:53
    Temat: Re: Prosze o pomoc w wyborze sluchawek
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    JP napisal:
    > Jakich uzywacie i co mozecie polecic z nowosci?

    sennheiser hd 202, zmieniam na dniach na hd 215, glownie z powodu rozmiaru
    ja tam generalnie audiofilem nie jestem ale graja calkiem milo, ponadto
    maja taki fajny bajer jak odginanie muszli co przydaje sie kiedy nasluchujesz
    czy dziecko w pokoju dalej spi i jest imho dobrym kompromisem miedzy zaletami
    sluchawek otwartych i zamknietych oraz odpinany kabel z sluchawek, co moze
    byc przydatne jak mu sie cos stanie, podepniesz nowy i juz...

    zdecydowanie polecam osobny mikrofon (np wbudowany w webcama), raz ze i tak
    moze caly czas stac przy kompie bo raczej do innego sprzety go podlaczal nie
    bedziesz, a dwa ze dobre sluchawki z mikrofonem to rzadkosc, jak juz ktos
    wspomnial mikrofon jest raczej dodatkiem w sluchawkach tanich i bardzo drogich