  • Data: 2009-01-04 19:37:41
    Temat: Re: Prosze o pomoc w wyborze sluchawek
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces JP <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> zwrócił błąd:

    > Wiec tak - zamierzam kupic sluchawki, ale nie mam pojecia jakie. Naczytalem sie
    > troche artykolow krytycznie wypowiadajacych sie ludzi na wersja 5.1 - twierdza ze
    > lepiej wziac porzadne stereo, lecz dazac za nowinkami chcialbym sprawdzic te 5.1 i
    > chyba w ta strone skieruje swoje pytanie.

    Jak chcesz 5.1 to polecam Meduzę albo Turtle Beach HPA2, przy czym
    medusa jest bardziej wygodna (ale ja używam jednej z wersji HPA2, bo mi
    dźwięk bardziej odpowiada). Chyba, bo w sumie zależy od uszu. Wrażenia w
    filmach DVD i grach wspierających są świetne, niestety tych gier i tych
    filmów nie ma tak dużo - po prostu często dźwięk przestrzenny jest
    spaprany. Prawdziwy 5.1 jest wyraźnie inny i lepszy od tego kodowania
    dolby i podobnych wynalazków na stereo, ale co z tego jeśli niewielu
    producentów filmów umie to zrobić?

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8