    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Prosze o pomoc w wyborze sluchawek
    Date: Sat, 3 Jan 2009 19:23:45 +0100

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "JP"

    >Nie mam pojecia jak i z czym sie je taki sprzet. Nie jestem melomanem, audiofilem.
    >Nie mam rowniez pojecia czym sie roznia otwarte i zamkniete-

    Otwarte, to takie przez które słyszysz też otoczenie. Zamknięte, to
    takie, które szczelnie wygłuszają wszystko. Tak z grubsza.
    Jedni wolą zamknięte, bo całkowicie izolują, dla innych jest to wada.
    Poza tym, zamknięte potrafią być niewygodne. (otwarte też czasami :->)

    >chce wydac do 250zl
    >(moze lekko ponad 300zl z przesylka), sluchawki tak jak pisalem - filmy DVD, czasem
    >jakas gra strategiczna gdzie dzwiek 5,1raczej niepotrzebny lub cos z MMRPG. Pytam
    >bo wszedzie jest pelno sprzetu w moim przedziale cenowym 200-350zl tylko z
    >doswiadczenia wiem ze czasem te za 200 sa lepsze od tych za 300 - pytam wiec by
    >nie przeplacac.

    Ja bym szukał pewnie czegoś w okolicach Sennheiserowych HD4xx, czy
    czegoś podobnego. Na przykład tu (chodzi mi o przykłady, nie o cenę)
    http://sklep.rms.pl/index.php?k66,do-domu-hi-fi,1
    I tak każde słuchawki grają inaczej i to kwestia osobistych preferencji.
    Za tę cenę raczej już nie dostaniesz tak karygodnych dziur w paśmie, jak
    w badziewkach za 20zł, ale jednak każde będą brzmieć trochę inaczej.
    Najlepszym rozwiązaniem byłoby przesłuchanie paru modeli, ale na to, jak
    sądzę, nie będziesz mieć okazji. Zatem możesz się kierować wyglądem :-)
    Poszukanie na sieci paru recenzji też nie zaszkodzi.
    A na koniec i tak nie będziesz zadowolony ;-)

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb LOOSE TEETH DON'T NEED MY HELP (Bart Simpson
    `b K...@e...eu.org d' on chalkboard in episode AABF16)