  • Data: 2009-01-03 19:14:55
    Temat: Re: Prosze o pomoc w wyborze sluchawek
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "JP"
    >Widze, ze chcac kupic cos z mikrofonem, musze dolozyc kolejne 150-200zl
    >Tylko teraz kwestia tego, ze dolozyc moge ale dalej jestem w punkcie zero i nie mam
    >pojecia od jakiego modelu zaczac poszukiwania.

    No niestety, z mikrofonem masz albo coś "dedykowanego" do PC, co
    zazwyczaj pewnie będzie oznaczało taki sobie poziom, albo rozwiązania
    (pół)profesjonalne, co jest zupełnie inną bajką (i same słuchawki też
    mogą zupełnie nie spełniać oczekiwań, jeśli pomyślane są np. do
    reportofonu).
    Nie lepiej zewnętrzny mikrofonik.

    --
    \------------------------/ No cóż, jak dla mnie w ogóle gotów do gazety