  • Data: 2009-01-03 18:33:18
    Temat: Re: Prosze o pomoc w wyborze sluchawek
    Od: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk (M...@e...eu.org) napisal(a):

    <ciach>
    > A na koniec i tak nie bedziesz
    > zadowolony ;-)

    Czy to ten slynny noworoczny stan podniecenia i wspanialego humoru :-)

    A wracajac "powaznie" do sprawy i tych do otwartych/zamknietych - czy przy
    otwartych skoro slysze otoczenie to czasem otoczenie nie bedzie slyszalo mnie? Tzn
    jak wypije 5piw na pewno mnie ktos uslyszy, chodzi mi raczej o mnie - w sensie
    dziekow z nalozonych na glowe sluchawek- muzyka itd...

    Dzieki za informacje, poszukam- przynajmniej postaram sie ..