  • 1. Data: 2010-08-09 11:47:38
    Temat: Prosty program do katalogowania zdjec i wybierania odbitek
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Witam,

    Szukam jakiegoś prostego i intuicyjnego programu dla moich rodzicow. Z
    komputera jakos tam korzystają, ja pomagam trochę zdalnie, ale gdybym znalazł
    odpowiedni program, to byłoby mi latwiej ;-)

    Generalnie chodzi tylko i wyłącznie o zgrywanie zdjęć z aparatu, wrzucanie na
    dysk, a później ich przeglądanie. Podczas przeglądania chcieliby zaznaczać
    wybrane zdjęcia, a później zgrac je na plytke.
    Teraz maja picase &#8211; ok, wszystko fajnie, ale widze, ze z tymi gwiazdkami
    trochę się gubia ;-) Zapominaja odznaczyć starsze zdjęcia, później jedyny
    sposób żeby je zgrac na plyte to &#8222;utwórz dysk pamiątkowy&#8221;, a tu kolejna
    pulapka, bo picasa chce zmniejszać fotki, itd.

    Czy jest jakas alternatywa do picasy, która umozliwialaby szybkie wybieranie
    zdjęć i zgrywanie ich na plyte (o to tak naprawdę glownie chodzi).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-08-09 17:59:50
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Marcin napisał:
    > Czy jest jakas alternatywa do picasy, która umozliwialaby szybkie wybieranie
    > zdjęć i zgrywanie ich na plyte (o to tak naprawdę glownie chodzi).

    Tradycyjnie u mnie: XnView? Na dzień dobry oszałamia ilością ikonek, ale
    można sobie przykroić interfejs do własnych potrzeb klikając
    w konfiguracji.

    m.