  • 1. Data: 2010-08-09 11:28:22
    Temat: pytanie terminologiczne
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dostałem pytanie, o "przelotki do obiektywów ISO" i niespecjalnie wiem o
    co chodzi - po poguglaniu wydaje mi się, że chodzi o adapter T-mount (bo
    pyta mnie o to ktoś z medycznej branży i chyba do współpracy z
    instrumentami medycznymi będzie to potrzebne)

    Dobrze trafiłem czy chodzi o co innego?

  • 2. Data: 2010-08-09 16:01:57
    Temat: Re: pytanie terminologiczne
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 9 Sie, 13:28, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    wrote:
    > Dostałem pytanie, o "przelotki do obiektywów ISO" i (bo
    > pyta mnie o to ktoś z medycznej branży
    >
    > Dobrze trafiłem czy chodzi o co innego ?
    Moim zdaniem cos innego:

    http://www.google.com/patents/about?id=Xb8hAAAAEBAJ&
    ie=ISO-8859-1

    Pozdrawiam StaM

  • 3. Data: 2010-08-09 16:06:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 09:01:57 -0700 (PDT), StaM napisał(a):

    > Moim zdaniem cos innego:
    >

    > http://www.google.com/patents/about?id=Xb8hAAAAEBAJ&
    ie=ISO-8859-1

    Hmm, nie bardzo wiem co z tym począć, bo pytał mnie o to stomatolog, a
    wspomniana przelotka miała współpracować z dslr canona - pewnie powinienem
    wspomnieć o tym od razu :)

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 4. Data: 2010-08-09 18:16:26
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-08-09 18:06:30 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Hmm, nie bardzo wiem co z tym począć, bo pytał mnie o to stomatolog, a
    > wspomniana przelotka miała współpracować z dslr canona - pewnie powinienem
    > wspomnieć o tym od razu :)

    A wizyta w gabinecie (nie koniecznie w roli pacjenta), nie pomoże?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-08-09 18:27:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 20:16:26 +0200, JA napisał(a):

    > A wizyta w gabinecie (nie koniecznie w roli pacjenta), nie pomoże?

    Dowiadywanie się tą drogą w toku, myślałem jednak, że tu dowiem się
    szybciej :)