  • 1. Data: 2010-08-09 11:20:11
    Temat: Bokeh, a jpg.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Z pierwszych prób z cyfrową lustrzanką widzę, że nie ma znaczenia jaki bokeh,
    bo przy otwarciu na pełną dziurę (akurat Sonnar 2.8/180mm) mające nadawać
    atmosfere rozmyte tło i tak jest kompletnie zeżarte przez kompresyjne
    artefakty, jakby dziecko farbkami morze czy niebo malowało.
    A na filmie było tak prześlicznie...
    Czegoś nie wiem?

  • 2. Data: 2010-08-09 11:31:37
    Temat: Re: Bokeh, a jpg.
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    666 pisze:
    > Czegoś nie wiem?

    Scio me nihil scire. ;)

    1. pokash fotke (najlepiej zmniejszoną do sensownych rozmiarów + crop
    1:1, żebyśmy mogli ocenić.
    2. podaj EXIF lub nie usuwaj go ze zdjęcia lub podaj parametry kompresji
    i model aparatu(chociaż to chyba mniej istotne).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/

  • 3. Data: 2010-08-09 11:44:14
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2010-08-09 13:20, 666 pisze:

    > Czegoś nie wiem?

    Tego nie wiem, ale kompresje w jpg to masz taką jaką sobie przy
    konwersji ustawiłeś.

    --
    Ziemo

  • 4. Data: 2010-08-09 12:11:24
    Od: Marx <M...@n...com>

> [...]
    > atmosfere rozmyte tło i tak jest kompletnie zeżarte przez kompresyjne
    > artefakty, jakby dziecko farbkami morze czy niebo malowało.

    jakies ISO?
    Marx

  • 5. Data: 2010-08-09 12:46:36
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    W korpusie wybrana jest najlepsza jakość.
    Jeszcze sprawdzę od drugiego końca czyli od monitora.

    [ chwila przerwy ]
    [ w tle słychać głośne PAC!!! w łepetynę ]

    Po przestawieniu grafiki z 16 na 24 bity jest o wiele lepiej, jak ziemia a
    niebo ;-)))

    Dalsze próby bokeh będą po przejściu z ekranu notka na stacjonarnego S-IPSa :-
    )

    -----

  • 6. Data: 2010-08-09 12:53:33
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2010-08-09 14:46, 666 pisze:
    > W korpusie wybrana jest najlepsza jakość.

    Aaa, jotpegi z puszki, to inna inszość, zakładałem że sam je sobie zrobiłeś.

    --
    Ziemo

  • 7. Data: 2010-08-09 13:32:36
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mnie się może wydawać że to było 100 jednakowoż.

    -----