    From: "Teodor" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Date: Mon, 23 Aug 2010 14:45:38 +0200
    <6...@5...googlegroups.com>
    <7...@p...googlegroups.com>
    <i4iq16$2f7m$1@news.mm.pl>
    <4...@a...googlegroups.com>
    <s...@e...rdc.pl> <i4m0n1$ba8$1@news.mm.pl>
    <s...@e...rdc.pl> <i4ti5o$2648$1@news.mm.pl>
    <s...@e...rdc.pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrni74l95.na5.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Teodor"
    >
    > Implikacja działa w jedną stronę.

    i ?????

    > Bzdura. Regulacja rynku != monopol ustawowy.

    A gdzie tak napisałem?
    Natomiast przykłady, które Ci podałem stanowią przykład regulacji i
    monopoliacji jednocześnie.

    > Do siebie piszesz?

    Do Ciebie.

    > O, czyżby jednak regulacje? No proszę...

    No pewnie, że należy regulować, znów zwracam Ci uwagę, że nigdzie nie
    napisałem, że nie należy regulować, problem stanowi przeregulowanie a nie
    regulowanie. W każdym systemie w każdym czasie istniały różne regulacje,
    problemem jest ile jest tych regulacji i czego dotyczą, tak trudno to
    zrozumieć?

    > Mocno zależy od definicji "lepszego funkcjonowania gospodarki".
    > Stosunkowo najmniej skutecznej regulacji mają gospodarki np.
    > afrykańskie. Naprawdę uważasz, że do tego należy dążyć?

    Tu nie ma co definiować "lepsze funkcjonowanie gospodarki" to lepsze życie
    obywateli.
    O gospodarce afrykańskiej nic nie pisałem, nie przypisuj mi zdań, których
    nie wypowiedziałem i nie wycinaj z tekstu pytań na które nie chcesz
    odpowiadać, jeżeli już wycinasz to po prostu to zaznacz.

    > Tylko oni potem będą się leczyć na twój, czy mój koszt, kiedy "terapia"
    > homeopatyczna nie zadziała, a choroba stanie się poważna.

    Dlaczego, mój albo Twój koszt? Należy dążyć do sytuacji, że będą leczyć się
    na swój koszt.

    > Widzę, że uciekasz w adpersonamy.
    > Szkoda. Mogłeś się czegoś nauczyć.

    Przecież to Ty sprowadziłeś dyskusję do tego poziomu swoim podsumowaniem.
    Jak Kali stosować "argumentum ad personam" to kali mądry, jak Kalego
    podsumować "argumentum ad personam" to Kali źle się czuje i Kali pieorzyć
    coś o nauce.